باربری شهرک صنعتی چهار دانگه

باربری شهرک صنعتی چهار دانگه

باربری شهرک صنعتی چهار دانگه

چهار دانگه یکی از شهرک های صنعتی واقع در جنوب غربی تهران از شهرستان اسلام شهر است که شامل شهرک گلشهر، مطهری، قدس، ناصریه، حسین آباد، علی آباد، قاسم آباد، کاظم آباد و ... می باشد. این شهر از قدمت بالایی برخوردار بوده و دارای دو شهرک صنعتی می باشد که 50 هزار نفر جمعیت را داراست.
واحد های تولیدی بسیاری از جمله تولیدی مبلمان و مصنوعات چوبی در این شهر مشغول به فعالیت هستند. شرکت های صنعتی مانند ایران خودرو و دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجر گاز، یاران و شرکت های متعدد دیگری در این شهر مشغول به فعالیت هستند. با توجه به این که این شهرک صنعتی بوده و واحد های تولیدی بسیاری در آن فعالیت دارند نیاز به یک شرکت باربری معتبر در این مکان بسیار محسوس و اجتناب ناپذیر می باشد.
امروزه خدمات باربری از جمله خدماتی است که نیاز به آن بسیار احساس می شود. یک واحد تولیدی برای ارسال کالاهای خود به شهرستان های مختلف مانند قم، قزوین، اصفهان، تبریز، یزد، شیراز، رشت، مازندران با شرکت های باربری مختلفی روبرو خواهد شد. از آنجایی که تعداد و حجم بارهای ارسالی شرکت های تولیدی ممکن است در طول روز بالا باشد می بایست با شرکت باربری همکاری داشته باشد که دارای پتانسیل بالایی در امور حمل و نقل باشد.
شرکت باربری شهرستان بار با دارا بودن تمام شرایط باربری استاندارد آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه دهنده تمام خدمات باربری در محدوه شهرک صنعتی چهار دانگه می باشد.

مشاوره رایگان در باربری شهرستان بار

 برای انجام باربری و حمل و نقل بی عیب و نقص در محدوده شهرک صنعتی چهار دانگه ابتدا می بایست مشاوره لازم را از طریق مشاوران و کارشناسان حرفه ای جهت انتخاب کامیون، کامیونت و یا دیگر خودرو های باربری متناسب و مخصوص به بار مورد نظر را دریافت نمایید تا بهترین انتخاب  را جهت باربری صحیح و باربری ارزان داشته باشید.
مشاوران شرکت باربری شهرستان بار در اسرع وقت بهترین و حرفه ای ترین خدمات مشاوره در زمینه باربری و حمل و نقل را به صورت رایگان جهت باربری شهرک صنعتی چهار دانگه در اختیار مشتریان این شرکت قرار می دهند.


خودروهای باربری شهرک صنعتی چهار دانگه

شرکت باربری شهرستان بار ارائه دهنده انواع خودرو های باربری از جمله کامیون، کامیونت، خاور مسقف و رو باز، تریلی، نیسان بار، وانت بار و ... می باشد که بسته به نیاز مشتری و نوع بار ارائه می شود. اما بیشترین خودرویی که در باربری های مربوط به شهرک صنعتی چهار دانگه کاربرد دارد نیسان بار و وانت بار می باشد. خودرو های باربری نیمه سنگین مانند وانت بار و نیسان بار جزو خودرو های باربری هستند که بیشترین حجم درخواست را در کشور دارند. دلیل این درخواست بالا قابلیت تحمل وزن این خودروها تا وزن حدود 3 تن بار می باشد. از آنجایی که تولید کننده های شهرک صنعتی چهار دانگه بیشتر بارها را به صورت خرده بار و حجم کم برای درخواست کننده ها ارسال می کنند بنابراین بیشترین درخواست خودروی باربری در این محدوده به وانت بار و نیسان بار تعلق می گیرد. شرکت باربری شهرستان بار توانایی ارسال تعداد بالایی از نیسان بار و وانت بار همراه با رانندگان حرفه ای در امر باربری را در محدوده شهرک صنعتی چهار دانگه دارا می باشد. یکی از نقاط قوت شرکت باربری معتبر توانایی ارائه انواع خودروهای باربری در تعداد بالا و در هر ساعت از شبانه روز می باشد که بتواند به همه نقاط کشور سرویس دهی لازم را ارائه دهد که خوشبختانه شرکت باربری شهرستان بار از این قاعده مستثنی نیست.


بیمه نامه باربری شهرک صنعتی چهار دانگه

جهت انتقال کالا و بارهای شرکت ها و کارگاه های شهرک صنعتی چهار دانگه مهمترین و اساسی ترین مسئله که باید در نظر گرفته شود داشتن بیمه نامه باربری معتبر می باشد. در حقیقت با داشتن بیمه نامه باربری شرکت بیمه گر در مقابل هزینه ای که از شخص بیمه گذار دریافت میکند متعهد می شود که اگر بر اثر وقوع حوادث احتمالی در حین حمل و نقل بار اتفاقی برای کالا و بارها بیفتد و به آن خسارت وارد شود شرکت بیمه گر تمام هزینه و خسارت را جبران نماید. با قید کردن شرایط الزامی در بیمه نامه با خیال آسوده کالا ها و بارهایتان را جابجا و حمل و نقل نمایید. در هر صورت چنانچه با وقوع مشکل و ایجاد خسارت در اثر پیشامدهای طبیعی و غیر طبیعی اتفاقی برای کالاهای بیمه شده وارد شود دیگر جای نگرانی نیست زیرا شرکت بیمه گر تمام خسارت و غرامت کالاهایتان را پرداخت خواهد نمود.


نکات کلیدی انتخاب شرکت مناسب جهت باربری شهرک صنعتی چهار دانگه

در باربری شهرک صنعتی چهار دانگه داشتن برنامه ریزی دقیق جهت زمانبندی مشخص در بارگیری و حمل و نقل اصولی از شروط اساسی می باشد. نکته مهم بعدی داشتن بارنامه معتبر دولتی که توسط شرکت حمل و نقل صادر می شود می باشد.موضوع مهم بعدی این می باشد که شرکت باربری موظف است تمام مشتریان را از قوانین باربری و میزان حمل بار در خودروی باربری مطلع نماید. همچنین بهره گیری از رانندگان و نیروهای ماهر و حرفه ای که حفظ سلامت کالای مشتری و کیفیت حمل و نقل از ارزشهای وی محسوب می شود سبب بارگیری و حمل و نقل درست و اصولی شده و باعث می شود آسیبی متوجه کالا و بار مورد نظر نباشد.
از دیگر خدمات مهم در امر باربری شهرک صنعتی چهار دانگه چیدمان بار در خودروی باربری می باشد که در شرکت های حمل و نقل معتبر توجه ویژه ای به این مسئله می شود. افراد متخصص در امر چیدمان توجه ویژه ای به صرفه جویی فضای ماشین، چیدمان درست و اصولی و همچنین تجهیزات ایمنی دارند. و در آخر از مهمترین نشانه های یک باربری معتبر کسب رضایت و اعتماد مشتریان می باشد. شرکت باربری شهرستان بار تمامی این موارد را به بهترین شکل ممکن مد نظر داشته و پیاده سازی می نماید. مطمئنا انتخاب شرکت حمل و نقل شهرستان بار یک انتخاب درست و اصولی جهت باربری در محدوده شهرک صنعتی چهاردانگه و دیگر نقاط تهران و شهرستان می باشد.