حمل بار به اردبیل

حمل بار به اردبیل

حمل بار به اردبیل در سریعترین زمان با انوع خودروی باری جهت همه نوع بار بصورت 24 ساعته با کارکنان آموزش دیده و مجرب و قیمت حمل بار به اردبیل ارزان

همواره یکی از چالش ها و نگرانی‌های صاحبان بار حمل بار با قیمت مقرون به صرفه، سریعترین و ارزان ترین شیوه به اردبیل می باشد. برای رفع تمام دغدغه های مشتریان عزیز نیاز به کارکنان متخصص و آموزش دیده به همراه وسایل نقلیه به روز و مجهز می باشد. هر چقدر شرکت باربری در این زمینه‌ها بهتر عمل بکند عملیات بارگیری، حمل بار و تخلیه بار ساده‌تر و سریع‌تر انجام می گیرد.

برای اینکه بهتر با شیوه حمل بار به اردبیل، خودروهای حمل بار به اردبیل، انواع بار قابل حمل، نحوه گرفتن بارنامه و نوع بیمه نامه حمل بار آشنا شوید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

اردبیل یک شهر کاملاً آذری زبان در شمال غربی ایران میان دشتی با نام اردبیل در ارتفاع 1500 متری در بین کوه‌های تالش و سبلان قرار دارد. این شهر در زمستان بسیار سرد می شود. اردبیل به واسطه واقع شدن در دامنه کوه سبلان و مجاورت با سرعین یک منطقه توریستی و گردشگری به حساب می آید. منطقه آزاد اردبیل شامل شهرهای اردبیل، مشگین شهر، نمین، بیله سوار و پارس آباد می‌باشد. این منطقه آزاد سبب رونق اقتصادی در شهرهای شامل خودش می‌شود. اردبیل به دلیل مجاورت با جمهوری آذربایجان و داشتن 380 کیلومتر مرز مشترک تبدیل به محل واردات و صادرات کالا در ایران شده است.

یکی دیگر از مزایای منطقه آزاد عدم نیاز به صدور ویزا برای ورود و خروج افراد از مبادی ورودی و خروجی مجاز در منطقه آزاد می باشد. بهره مند شدن از قوانین ارزش افزوده واحدهای تولیدی در منطقه، آزادی کامل در ورود و خروج سرمایه، مقررات صادرات و واردات و امور گمرکی خاص دیگر مزیت منطقه آزاد می باشد. با وجود این منطقه آزاد در منطقه اما شرایط کار به دلیل نا کارآمدی و ایجاد رانت در بین کاریابی ها و مسئولین استانی در اردبیل بسیار سخت تر از قبل شده. با وجود این تلاش کارآفرینان و واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهر چرخ های اقتصاد را می‌چرخانند و به اقتصاد منطقه رونق می‌دهند تا ما شاهد حمل بار روز افزون به اردبیل باشیم.

حمل بار میوه و محصولات کشاورزی به اردبیل

حمل بار پرتقال به اردبیل بر روی کامیون اتاق دار
حمل بار پرتقال با جعبه به اردبیل با کامیون اتاق دار

بازار بزرگ و بسیار شلوغ و پر رونق میدان میوه و تره بار اردبیل در محله جهاد اردبیل واقع شده است. این میدان یکی از میدان های تره بار بزرگ در کشور می باشد. روزانه هزاران تن میوه به این میدان وارد و از آن خارج می گردد. برخی این میوه‌ها از شهرهای دیگر و برخی دیگر از خود استان اردبیل حمل می شود. سالانه بار میوه بسیار زیادی به اردبیل جهت تخلیه در میدان تره بار و همچنین صادرات در بازارچه های مرزی حمل می شود. به دلیل صادراتی بودن میوه‌ها باید شرایط خاصی را در هنگام بارگیری و حمل بار میوه به اردبیل رعایت کنیم. بار میوه صادراتی باید دارای بسته بندی خوبی باشد. شرایط بارگیری و حمل میوه باید مناسب باشد تا بار میوه دچار افت نگردد.

حمل بار میوه به اردبیل نیاز به خودروی مناسب و راننده آموزش دیده و با تجربه دارد. اگر کوچکترین خرابی در میوه‌ها به وجود آید ممکن است بار برگشت بخورد و باغدار متضرر شود. کامیون حمل بار مسوه باید دارای اتاقی سالم و سپوشیده باشد تا از میوه‌ها در برابر گرما و سرمای بیش ازحد، بارندگی و یخ زدگی و عوامل محیطی دیگر مراقبت کند.

اگر سالم و بدون افت رسیدن میوه هایتان به مقصد و هزینه حمل بار برایتان اهمیت دارد، در انتخاب نوع خودروی مورد نظر برای حمل بار میوه به اردبیل دقت کنید. بر اساس نوع میوه، شرایط نگهداری و نوع بسته بندی کامیون یا وانت مناسب حمل بار میوه به اردبیل را انتخاب کنید.

دوباره تکرار می‌کنم معمولاً برای حمل بار میوه به اردبیل از کامیون های اتاق دار استفاده می گردد. با توجه به اینکه شرکت باربری یک برای حمل بار میوه خودروهای ویژه حمل بار میوه را به متقاضیان حمل بار میوه ارائه می دهد. بهتر است انتخاب خودروی حمل بار میوه به اردبیل را براساس مقدار و حجم، نوع بار میوه و محل تخلیه میوه انجام بدهید. اینگونه خیالتان از بابت خسارت ندیدن و افت پیدا نکردن بار میوه خودتان راحت می شود. نیسان وانت چادردار، خاور اتاق دار، ایسوزو با اتاق سرپوشیده، کامیون جفت، کامیون تک و تریلی بغلدار از انواع خودروها با قابلیت حمل بار میوه می باشند.

حمل مصالح ساختمانی به اردبیل

امروزه مصالح ساختمانی در تنوع زیاد و کاربردهای مختلف وجود دارند. در احداث یک بنا از مصالح مختلفی بر اساس نوع مصرف و محل به کارگیری مصالح، استفاده می گردد. برای پی ریزی از میلگرد برای ساتراکچر از بتن یا تیرآهن، برای کف پارکینگ از موزائیک، نمای دیوارهای بیرونی سنگ و موزائیک، دیوار چینی از آجر فشاری یا سفالی و از گچ و سیمان و پوکه و خاک برای قسمت‌های دیگر استفاده می شود. تمام این نوع مصالح در یک شهر تولید و به فروش نمی رسد. ممکن است بار سنگ از اصفهان یا تهران یا هر جای دیگر به اردبیل حمل گردد. یا بار سرامیک از شهرهای دیگر که در آن‌ها تولید سرامیک رواج دارد به اردبیل حمل شود.

روش‌های حمل بار مصالح ساختمانی به اردبیل

نحوه حمل مصالح ساختمانی به اردبیل بدینگونه است که برخی از شرکت های ساختمانی که به صورت انبوه سازی کار می‌کنند خودشان به صورت مستقیم این مصالح را خریداری و به اردبیل حمل می کنند. همچنین انبارهای مصالح فروشی نیز مصالح ساختمانی مورد نیازشان را از شهرهای دیگر به اردبیل حمل می کنند. افرادی که مصالح ساختمانی را خریداری می‌کنند افرادی متخصص هستند پس حمل بار مصالح ساختمانی هم می‌تواند کاری تخصصی نام بگیرد.اتوبار باربری یک کارشناسان آموزش دیده‌ای را برای اینکار به کار گرفته است. کارشناسان باربری یک در جهت مقرون به صرفه بودن حمل مصالح ساختمانی و حفاضت از بار، بر اساس نوع بار، مقدار و حجم مصالح شما نوع خودرو و تعداد آن را مشخص می کنند.

حمل انواع مصالح ساختمانی با کمیون های مختلف به اردبیل

بارگیری و حمل سیمان به اردبیل
بارگیری و حمل سیمان به اردبیل

یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی از گذشته تا به امروز آجر می باشد. بدون شک می‌توان گفت از آجر در تمام مراحل و قسمت‌های یک ساختمان استفاده می شود. برای دیوارچینی آجر سفالی و برای قسمت‌های دیگر مانند راه پله ها از آجر فشاری استفاده می گردد. آجر فشاری را با کامیون کمپرسی حمل می‌کنند تا در هنگام تخلیه به راحتی بتوانند بار آجر را تحلیه کنند. برای حمل بار آجر سفالی به اردبیل باید در هنگام بارگیری و تخلیه کمی احتیاط شود تا آجرها دچار شکستگی نشوند. برای حمل بار آجر سفالی از کامیون های تک اتاق دار و جفت اتاق دار استفاده می‌کنند تا فضای بیشتری برای بارگیری داشته باشند. برای تخلیه بار نیاز به چند کارگر ماهر دارید تا بتوانند با دقت و سرعت زیاد بار آجر را در محل موردنظر شما تخلیه بکنند.

بار سیمان و گچ را می‌توان با هر نوع کامیونی حمل کرد اما برای راحتی بارگیری و تخلیه بهتر است حمل بار سیمان، گچ و پودر سنگ به اردبیل را با کامیون تک اتاق دار، کامیون جفت اتاقدار یا تریلی بغلدار انجام بدهید. همچنین بارهایی مانند میلگرد و تیرآهن را هم به دلیل طول زیادشان باید با تریلی کفی به اردبیل حمل بکنید.

باربری یک با ناوگانی کامل از خودروهای باری از قبیل وانت نیسان، خاور، کامیون تک و جفت اتاق دار و کمپرسی و انواع تریلی کفی و بغلدار به راحتی می‌تواند خودروی مورد نظرتان را برای حمل بار مصالح ساختمانی به اردبیل در اختیارتان قرار بدهد. فقط کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و با اعلام نوع بار و مقدار آن بهترین تصمیم را برای حمل بار مصالح ساختمانی به اردبیل با قیمت ارزان در سریعترین زمان بگیرید.

حمل اثاث منزل برای اسباب کشی به اردبیل

اثاث کشی و حمل اسباب و اثاثیه منزل به اردبیل یکی از دغدغه های مردم از گذشته تا به امروز بوده است. هر خانواده‌ای دوست دارد کار حمل اثاثیه به اردبیل با خیالی آسوده و به دور از استرس برای آن‌ها انجام بگیرد. اما اینکار به راحتی نیست و احتمال بروز هر گونه مشکلی اجتناب نا پذیر است اما می‌توان این احتمالات را تا خد زیادی کم کرد.

مطمئناً اثاثیه منزل شما برایتان بسیار اهمیت دارد. کارکنان ما به این موضوع به طور کامل واقف هستند. به همین علت در حفظ و نگهداری وسایل خانه شما نهایت تلاش خودمان را بکار می گیریم. برای حمل اثاثیه منزل به اردبیل با خیالی آسوده و کم کردن احتمال بروز مشکلات مختلف در هنگام اسباب کشی به اردبیل چند نکته وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید.

1- استفاده از راننده و کارگران آموزش دیده، مجرب و متخصص برای حمل اثاثیه منزل به اردبیل

حمل اثاث منزل به اردبیل

همیشه استفاده از کارکنان آموزش دیده و متخصص برای حمل اثاثیه منزل یکی از مزایای شرکت های باربری معتبر می باشد. بیشتر وقت‌ها کارکنان آموزش ندیده و مبتدی باعث خسارت زدن به وسایل منزل می‌شوند که اینکار باعث افزایش میزان استرس و درگیری‌های ذهنی در هنگام حمل اثاثیه منزل و افزایش هزینه‌های اسباب کشی به اردبیل می شود. بر فرض مثال اگر شیشه میز ناهار خوری یا میز کار کمی ترک بخورد شما مجبور هستید که بی خیال شیشه بشوید یا یک شیشه بر بیاورید تا در محل شیشه را برش بدهد که اندازه شیشه ار قبل کمتر خواهد شد. اما از شیشه که بگذریم باعث افزایش مدت زمان اسباب کشی و هزینه‌های حمل اثاثیه منزل به اردبیل می‌گردد که خیلی هم قابل تحمل نیست. پس برای اجتناب از افزایش زمان حمل اثاثیه منزل، افزایش هزینه‌های احتمالی، خسارت دیدن وسایل منزل در هنگام بارگیری، در طول مسیر و تخلیه در انتخاب شرکت مناسب برای حمل بار به اردبیل دقت کنید.

2- صدور بیمه نامه متبر برای حمل بار اثاثیه منزل به اردبیل

اگر می‌خواهید در صورت بروز خسارت احتمالی، خسارات به وجود آمده به صورت کامل جبران شود از یک بیمه نامه معتبر استفاده کنید. باربری یک برای حمل بار اثاثیه منزل مشتریان خود به اردبیل از بیمه نامه معتبری برای جبران خسارات احتمالی استفاده می کند. برای آگاهی از نوع بیمه، شرکت بیمه کننده و مواد تحت پوشش بیمه می‌توانید با کارشناسان ما در باربری یک تماس بگیرید.

3- تعرفه حمل بار اثاثیه منزل به اردبیل به صورت شفاف و دقیق

خیلی وقتها پیش آمده که قیمت اعلامی در هنگام استعلام قیمت برای حمل اثاثیه منزل با قیمتی که در آخر کار از مشتری اخذ می‌گردد اختلاف فاحشی دارد. همیشه امکان دارد که در هنگام استعلام قیمت حمل اثاثیه منزل در دام دلالان و سودجویان بیفتید. دام دلالان باربری همیشه پهن است و یکی از تکنیک هایی که برای جذب مشتری دارند ارائه قیمت پایین نسبت به باربری های معتبر می باشد. اما این قیمت پایین شفاف و دقیق نمی باشد. مثلاً شما کرایه حمل بار اثاثیه منزل به اردبیل را میپرسید اما آن‌ها در جواب از شما مقدار بار را نمی پرسند و کرایه حمل بار با نیسان به اردبیل را بدون احتساب هزینه کارگر، هزینه بیمه و بارنامه به شما اعلام می کنند. همیشه باربری های معتبر نرخ نامه به روز شده دارند و شما را به صورت دقیق، شفاف و کامل در جریان تعرفه حمل بار اثاثیه منزل به اردبیل قرار می دهند.

بسته بندی و مرتب سازی اثاثیه منزل قبل از بارگیری

بسته بندی و مرتب سازی اسباب و اثاثیه منزل برای بارگیری و تخلیه راحت
بسته بندی و مرتب سازی اسباب و اثاثیه منزل برای بارگیری و تخلیه راحت

بدون شک اساسی‌ترین قسمت اسباب کشی به اردبیل بسته بندی اسباب و اثاثیه به شیوه اصولی می باشد. اگر بتوانید به شیوه ای اسباب و اثاثیه منزلتان را بسته بندی و مرتب سازی بکنید که کار بارگیری، حمل، تخلیه و چیدن وسایل به راحتی انجام شود هم در کم کردن هزینه و هم در مدت زمان حمل اثاثیه منزل جلو می افتید. اگر اثاثیه منزل در کامیون به صورت مرتب چیده شود در هنگام حمل و تخلیه هیچ مشکلی پیش نمی‌آید و در چیدمان هم تمام وسایل را به راحتی پیدا و در جای خودش می چینید.

مزیت دیگر بسته بندی درست اشغال فضای کمتر در کامیون می‌باشد که امکان دارد برای اسباب کشی کامیون ارزان تری بتوانید بگیرید. بر فرض مثال اگر وسایلتان را درست بسته بندی نکرده باشید برای حملشان به اردبیل نیاز به یک کامیون جفت داشته باشید اما اگر درست بسته بندی شده باشند با یک کامیون تک یا تعداد کامیون های مسقف کمتری بتوان بار اثاثیه منزل شما را به اردبیل حمل کرد. بدون شک کرایه حمل اثاثیه منزل با کامیون تک ارزانتر از حمل اثاثیه منزل به اردبیل با کامیون جفت می باشد.

تا به حال شده که وسایلتان در هنگام اسباب کشی بشکند؟ برای خیلی‌ها این اتفاق افتاده. اما چه کار کنیم که وسایل خانه در طول اثاث کشی به اردبیل خراب نشوند! نشکنند! یا صدمه ای نبینند؟ یک مزیت دیگر بسته بندی اصولی اثاثیه منزل جلوگیری از صدمه دیدین یا کاهش صدمات وارده در هنگام حوادث احتمالی در طول مسیر می باشد. امکان دارد مبلمان منزل در طول مسیر خط و خش بیفتد یا صدمات دیگری ببیند که اگر درست بسته بندی شده باشند در برابر اینگونه آسیب ها از آن محافظت می کند. برخی وسایل ها را در جعبه می‌توانیم بسته بندی کنیم و جعبه را به طور مرتب روی هم می چینیم که در تکان های ماشین در طول مسیر در جای خودشان ثابت می‌مانند و برای آن‌ها هیچگونه مشکلی پیش نمی آید.

در تمام این مطلب گفتیم که بسته بندی اصولی و نه بسته بندی سرسری! پس برای بهره بردن از تمام مزیت‌های بسته بندی باید اینکار را به صورت اصولی و تمیز انجام بدهیم. برای بسته بندی اصولی باید جعبه هایمان مخصوص اثاث کشی باشد. جعبه ها باید محکم باشد و پاره نشوند، جایی برای زدن برچسب یا نوشتن محتویات جعبه داشته باشد. برای مبل ها و وسایل بزرگ از پلاستیک ها و ضربه گیرهای مخصوص باید استفاده کنیم.

کارکنان زبده باربری یک به شما در بسته بندی همه وسایلتان از ظرف و ظروف بگیر تا یخچال و تلویزیون و مبلمان کمک می‌کنند تا در همه مراحل حمل بار به اردبیل لحظاتی راحت و به دور از استرس داشته باشید.

برای حمل اثاثیه منزل به اردبیل از چه ماشینی استفاده کنیم؟

هر چقدر که در نگهداری و مراقبت از وسایل منزل خود حساسیت به خرج می دهید. همانقدر هم باید برای انتخاب نوع خودروی حمل اثاثیه منزل خود به اردبیل حساسیت به خرج بدهید. همیشه و همه جا اسباب کشی دارای استرس ها و آشفتگی های خاص خود می باشد. امکان بروز هرگونه آسیب و خسارتی در طول مسیر اردبیل بر اثر ناهمواری ها، دست اندازها، پیچ و خمها، حوادث، تصادفات، برف و باران و تأثیرات محیطی دیگر برای اسباب و اثاثیه وجود دارد. انتخاب خودروی مناسب باعث می‌گردد وسایل ما از همه این موارد در امان بمانند. بهترین خودرویی که برای حمل اثاثیه منزل می‌توانیم از آن استفاده بکنیم کامیون های مسقف می باشد. ایسوزوی مسقف، کامیون های تک و جفت مسقف و خاور مسقف برای کار اثاث کشی مناسب هستند.

قیمت حمل بار به اردبیل

قیمت حمل بار به اردبیل به مولفه هایی وابسته می باشد. همه این مولفه ها دارای قیمت مشخص، واضح و شفاف می باشند. برای درست آگاه شدن از قیمت حمل بار به اردبیل باید چند نکته را مد نظر قرار دهید. این نکات باعث یافتن قیمت مناسب برای حمل بار به اردبیل می شوند.

1- نوع بار

نوع بار ارسالی به اردبیل در قیمت گذاری حمل بار کمک فراوانی می کند. همه نوع بار با شرایط بارگیری، حمل و تخلیه مختص به خودشان به اردبیل حمل می گردند. ممکن است که شرایط حمل مصالح ساختمانی مانند آجر با لوازم خانگی متفاوت باشد که قطعاً همینطور هم هست. بیمه انواع مختلف بار قیمت مختلف دارد و لوزم خانگی باید توسط کارگران متخصص به این زمینه تخلیه و بارگیری شوند. اما آجر فشاری با کمپرسی تخلیه می‌گردد و مبغه بیمه متفاوتی نسبت به لوازم خانگی دارد. پس متوجه می‌شویم که قیمت حمل بار آجر فشاری ارزان‌تر از قیمت حمل بار لوازم خانگی مانند یخچال، تلویزیون و ماشین لباسشویی به اردبیل می باشد.

2- نوع خودرو

خودروی حمل بار به اردبیل

عامل تعیین کننده دیگری که بر روی استعلام قیمت حمل بار به اردبیل تأثیر گذار است نوع خودرو برای حمل بار می باشد. مشخصاً کرایه حمل بار با نیسان ارزان‌تر از کرایه حمل بار با کامیون ده چرخ است. برای هر بار با تناژ مشخص باید خودروی مناسبی را انتخاب بکنیم به عنوان مثال نباید برای حمل یک دست مبلمان جمع و جور از کامیون جفت استفاده کنیم زیرا این بار را می‌توان با نیسان حمل کرد و هزینه کمتری پرداخت کرد. پس با دقت در انتخاب وسیله نقلیه مناسب برای حمل بار به اردبیل می‌توان قیمت حمل بار به اردبیل را کاهش داد.

3- مسافت حمل بار

کاملاً مشخص است هر چقدر مسافت حمل بار به اردبیل کمتر باشد قیمت حمل بار به اردبیل هم ارزان‌تر است. نوع مسیر هم می‌تواند بر روی قیمت تأثیر گذار باشد. برخی گذرگاه ها عوارضی دارند برخی پرترافیک و پر پیچ و خم هستند. فرض کنید یک مسیر با اتوبانو یک مسیر هم از بین کوه‌ها و گردنه های پر پیچ و خم به اردبیل می‌رسد اما مسافت هر دو بر اساس کیلومتر طی شده یکسان است. به نظرتان قیمت مسیر اتوبان ارزان‌تر است؟ در پاسخ باید بگوییم که بله قطعاً باری که از طریق اتوبان به اردبیل می‌رسد نرخ کرایه ارزان تری دارد.

4- حجم و وزن بار

بر اساس حجم و وزن بار باید نکاتی را در انتخاب خودروی مناسب مد نظر قرار دهیم. مثلاً برای حمل بار ذرت علوفه ای از کامیون هایی باید استفاده کنیم که دارای اتاق بزرگ‌تری باشند تا حجم بار بیشتری بتوانند حمل بکنند. ذرت علوفه ای در اتاق‌های معمولی وزن کمی را به خود اختصاص می‌دهد که به عنوان نمونه برای حمل 100 تن بار ذرت علوفه ای به اردبیل نیاز به 15 کامیون تک با اتاق معمولی می باشد. اما اگر از کامیون های مخصوص اینکار استفاده کنیم که اتاق‌های خودشان را دستکاری کرده‌اند تا حجم بیشتری از بار بتوانند حمل بکنند میتوان با 10 کامیون 100 تن بار ذرت علوفه ای را حمل کرد.

پس در نتیجه حجم و وزن بار در قیمت حمل بار به اردبیل نقش کلیدی دارد. هر چقدر حجم و وزن بار کمتر باشد نرخ کرایه حمل بار ارزان‌تر است.

استعلام قیمت حمل بار به اردبیل از باربری های معتبر

شرکت باربری یک با زحمات شبانه روزی و پیوسته اعتباری را برای خود در بین شرکت های باربری دست و پا کرده است. همچنین به جز باربری یک شرکت های معتبر دیگری نیز وجود دارند. یکی از عواملی که ما می‌توانیم در استعلام قیمت به شرکت باربری اعتماد بکنیم داشتن جواز حمل بار از اتحادیه باربری می باشد. دلیل اعتماد ما به شرکت های دارای مجوز می‌توان پاسخگو بودن آن‌ها به یک نهاد بالادستی باشد و اینکه مجبور هستند بر اساس نرخ نامه مصوب قیمت حمل بار به اردبیل را اعلام بکنند.

امروزه شرکت های باربری معتبر دارای وب سایت و در حال فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می‌باشند که در آن‌ها به مشتریان خود پاسخگو هستند.

آدرس دقیق محل شرکت و داشتن چند خط شماره تلفن نیز در شناخت شرکت باربری معتبر به ما کمک شایانی می کنند.

شرکت هایی که در زمینه باربری معتبر هستند دارای ناوگان کاملی از خودروهای وانت، نیسان، کامیونت های مسقف و روباز، خاور، بنز کمپرسی، تک ، جفت و انواع تریلی کفی بغلدار می باشند. همچنین برای بارهای ارسالی به اردبیل بیمه نامه معتبر و بارنامه دولتی صادر می کنند.

حال پس از اطمینان یافتن از معتبر بودن شرکت باربری می‌توانید با خیال راحت قیمت های اعلامی از سوی آن‌ها را مد نظر قرار بدهید.

شرکت اتوبار باربری یک با ناوگان کاملی از انواع خودروهای باری و کارکنان آموزش دیده و متخصص در زمینه باربری آمادگی حمل هر نوع بار به اردبیل را دارد. برای اینکه از خدمات ما در زمینه حمل بار به اردبیل بهره مند شوید می‌توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

02155208512

02155205896

02165299600

02165299500