حمل بار به اراک

حمل بار به اراک با تریلی

حمل هر گونه بار به اراک در اسرع وقت به صورت شبانه روزی با قیمت ارزان به وسیله نیسان، خاور، کامیون مسقف، کامیون تک، جفت و تریلی بغلدار، بیمه نامه معتبر، ارائه بارنامه دولتی

همیشه حمل بار به اراک به شیوه درست، امروزی، قیمت ارزان و بدون استرس رؤیای متقاضیان حمل بار به اراک می باشد. نه تنها باربری بلکه انجام درست هرکاری مستلزم داشتن تخصص، دانش و ابزار آن کار می باشد. باربری یک با آموزش دادن به کارکنان و تکمیل ناوگان وانت و کامیون و خاور خود توانسته اعتماد مشتریان را جلب بکند.

در این مطلب با شما همراه هستیم تا بگوییم چگونه بارتان را به اراک حمل بکنید، از چه نوع خودروهایی می‌توانید برای حمل بار به اراک استفاده کنید، چگونه از قیمت دقیق حمل بار به اراک مطلع شوید و چه نوع باری را به واسطه باربری یک می‌توانید به اراک حمل بکنید.

شهر اراک علاوه بر داشتن مراکز تفریحی و گردشگری به عنوان یک شهر صنعتی در مرکز ایران شناهته می شود. گوناگونی صنایع و محصولات صنعتی اراک بسیار زیاد است و اراک جزو چهار قطب صنعتی کشور می باشد. وجود کارخانه آلومینیوم، کارخانه واگن سازی و لوکوموتیو سازی، ماشین سازی اراک، کارخانه هپکو و صنایع بزرگ و کوچک دیگر باعث افزایش تقاضا برای ساکن شدن در اراک می شود. که به تعداد این افراد هم سالانه اضافه می شود.

شهر اراک بین دو دریای خزر و خلیج فارس قرار گرفته. و به دلیل قرار گرفتن در بین راه‌های ترانزیتی جنوب و غرب یکی از شاهراه های ایران می باشد. مسیر بین‌المللی ترانزیتی آزادراه 5 مهمترین مسیر گذری از اراک می باشد.

فاصله برخی از شهرها به اراک طبق جدول زیر می باشد:

شهر مبدا فاصله (کیلومتر) زمان تقریبی سفر
تهران 293 3:30 ساعت
قم 134 1:30 ساعت
خرم آباد 206 3 ساعت
اهواز 581 7 ساعت
اصفهان 288 4 ساعت
کرمانشاه 365 4 ساعت
سنندج 340 6 ساعت
شیراز 773 10 ساعت
همدان 176 2 ساعت
ملایر 104 1:20 ساعت

حمل اسباب و اثاثیه خانه به اراک

حمل بار اثاثیه منزل به اراک
تخلیه بار اثاثیه منزل در اراک

سالانه افراد زیادی بنا به دلایل شغلی، خانوادگی و تحصیلی تصمیم خود را برای نقل مکان کردن به اراک قطعی می کنند. شهر اراک با توجه به وجود صنایع مختلف همیشه پذیرای خانواده‌های زیادی از سراسر ایران می باشد. پس از خرید یا اجاره خانه در اراک نوبت به نقل مکان کردن به اراک می رسد. نقل مکان به اراک نیازمند انجام یکسری کارها می باشد. برای مثال اثاثیه منزل را بسته بندی و برای حمل آماده بکنیم. با یک شرکت باربری تماس بگیریم. اثاثیه خود را بار ماشین کرده و به سمت اراک حرکت بکنیم. اثاثیه را در خانه جدید تخلیه بکنیم و در آخر آن‌ها را بچینیم.

بسته بندی وسایل خانه برای انتقال به اراک

خیلی وقت‌ها پیش آمده افراد پس از تخلیه اثاث منزل در اراک دچار کلافگی و سردرگمی می‌گردند و وقت زیادی صرف پیدا کردن وسایل مورد نظر خود در بین انبوهی از وسایل و داخل کارتن ها می کنند. یک راهکار ساده برای حل این مشکل استفاده از جعبه های مخصوص حمل اثاثیه و نوشتن محتویات آن با برچسب رو جعبه می باشد.

بسته بندی کردن وسایل قبل از حمل به اراک چندین مزیت دارد:

  1. همه وسایل مرتب سازی می‌شوند.
  2. اثاثیه منزل گم نمی شوند.
  3. دقت و سرعت در بارگیری افزایش پیدا می کند.
  4. از آسیب دیدگی های احتمالی به وسایل در اثر اتفاقات مختلف جلوگیری می کند.
  5. سرعت تخلیه و جیدمان افزایش پیدا می کند.
  6. در زمان برای یافتن اثثیه مورد نظرتان صرفه جویی می کنید.
  7. هزینه‌های اثاث کشی به اراک را کاهش می دهد.

سپردن کار حمل اثاثیه به اراک به افراد کاردان و با تجریه

کارکنان حمل اثاثیه منزل به اراک

موفقیت در همه کارها و شغل‌ها نیاز به افراد با دانش‌، آموزش دیده و با تجربه دارد. حمل اثاثیه منزل به اراک یکی از حساس‌ترین کارها به شمار می رود. ما اصلاً دوست نداریم بر اثر سهل انگاری، بی دانشی و اشتباه یک فرد تمام اثاثیه منزل مشتریان خراب شود. برای همین به شما توصیه میکنیم حتماً برای انجام اثاث کشی به اراک از افراد آموزش دیده و با تجربه در زمینه باربری و مخصوصاً حمل اثاثیه به اراک استفاده کنید.

کمک گرفتن از افراد آموزش دیده در زمینه حمل اثاثیه منزل به اراک سبب افزایش سرعت انجام کار، صدمه ندیدن وسایل، صرفه جویی اقتصادی و در نهایت آسودگی خیال شما از هر چه بهتر انجام شدن کار اثاث کشی به اراک می شود.

بیمه نامه معتبر حمل اثاثیه خانه به اراک

هر چقدر هم که محتاط باشیم و کارهای حمل اثاثیه را درست، منظم و خوب انجام داده باشیم، باز هم امکان بروز حادثه و ایجاد مشکلات فراوان و وارد آمدن صدمه به اسباب و اثاثیه منزل می باشد. پس چه کنیم که در صورت وارد آمدن خسارت به اسباب و اثاثیه منزل در هنگام حمل و در طول مسیر خسارتهای احتمالی به صورت کامل جبران شود؟ این موضوع با یک بیمه نامه معتبر توسط باربری یک حل می شود. شرکت بیمه موظف است تمامی اثاثیه منزل را تحت پوشش قرار بدهد.

وسیله نقلیه مناسب برای حمل اثاثیه به اراک

خودروی مناسب حمل اثاثیه منزل به اراک

خودوریی که برای حمل اثاثیه منزل به اراک استفاده می‌کنید باید مسقف و دارای اتاقی سالم از هر نظر باشد. تمامی اسباب و اثاثیه منزل بسیار حساس هستند همچنین برخی از افراد به بعضی از اسباب و اثاثیه منزلشان تعلق خاطر دارند. به همین علت ما برای حمل اثاثیه منزل از خودروهای مخصوص اتاق دار مسقف با تجهیزات کامل استفاده می کنیم. به شما اطمینان می‌دهیم تمامی خودروها مخصوص حمل اثاثیه منزل هستند و بار دیگری به آن‌ها نمی زنیم. از خودروی نیسان وانت برای حمل اثاثیه کم و از خاورهای اتاق دار مسقف و ایسوزو و کامیونت های مسقف برای حمل اسباب و اثاثیه منزل بهره مند هستیم.

حمل بار مواد غذایی به اراک

کلان شهرها از مصرف کنندگان بزرگ مواد غذایی هستند با گسترش کلان شهرها صنعت مواد غذایی هم به دنبال آن پیشرفت و گسترش داشته به طوری که برای هر محصول مواد غذایی چندین برند مختلف وجود دارد که هر کدام از تولید کنندگان در یک یا چند نقطه در ایران مشغول تولید این محصولات هستند.

حمل بار مواد غذایی به اراک

برای حمل محصولات مواد غذایی مانند برنج، چای، گوشت، مرغ، ماکارونی، تخم مرغ، آب معدنی، نوشابه، محصولات لبنی و روغن نیازمند خودروهای مختلف با قابلیت‌ها و تجهیزات مختلف می باشیم مثلاً برای حمل تخم مرغ به اراک از نیسان وانت می‌توان استفاده کرد برای حمل مرغ، گوشت و لبنیات از نیسان یا کامیون های یخچال دار می‌توان استفاده کرد و در کل شرکت باربری یک با ناوگانی کامل از انواع خودروها برای حمل محصولات غذایی آماده همکاری با شرکت های پخش، فروشگاه های مواد غذایی و بازاریان محترم در اراک می باشد.

حمل آهن آلات به اراک

شهرهای صنعتی جزو مصرف کنندگان بزرگ فلزات هستند. اراک هم به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور ایران به دلیل وجود کارخانه های ماشین سازی، هپکو و ذوب فلزات یکی از بزرگترین مصرف کنندگان فلزات در ایران است. همیشه شرکت ها برای تأمین مواد اولیه این شرکت ها به دلایل مختلف مانند تحریم ها، کمبود نقدینگی شرکت ها، قطعی مکرر برق و شیوع بیماری کرونا دچار چالش های گوناگون بوده اند. اگر به این مشکلات کمبود کامیون و راننده هم اضافه شود این چالش ها بسیار پر‌ رنگ تر و جدی‌تر می شود.

شرکت باربری یک به دلیل کمک به چرخه تولید و کم کردن چالش ها، مشکلات و موانع پیش روی تولید انواع خودروها برای حمل بار مواد اولیه شرکت ها به اراک را در اختیار متقاضیان حمل بار به اراک قرار می دهد.

بیشتر بار آهن آلات توسط تریلی کفی حمل می‌شود زیرا طول و وزن تیر‌آهن، میلگرد و شمش های فولادی زیاد است و فقط با تریلی کفی قابل حمل هستند. برخی از بارها مانند ورق و پروفیل با وزن کم را می‌توان با کامیون های اتاق دار بارگیری و حمل کرد.

حمل بار میوه و تره بار به اراک

حمل بار میوه پرتقال به اراک
حمل بار میوه پرتقال به اراک با کامیون اتاق دار

میدان میوه و تره بار مرکز توزیع بار میوه در شهر اراک می باشد. روزانه میلیاردها تومان بار میوه در این میدان خرید و فروش می شود. در این بین وظیفه حمل و نقل بین شهری و داخل شهری این حجم از میوه و تره بار بر عهده باربری ها و رانندگان است.

کشاورزان عزیز و صاحبان بار محترم مراقب باشند بار میوه خود را که حاصل دسترنجتان می‌باشد به هر رانند و کامیونی نسپارند. امکان دارد به دلیل خراب بودن اتاق کامیون بار میوه شما دچار خرابی و افت شدید بشود. ممکن است به دلیل بارگیری نامناسب یا خراب بودن درب اتاق کامیون مقداری از بار میوه شما گم بشود و وزن باسکول مبدأ با باسکول مقصد خوانایی نداشته باشد. از همین رو برای حمل بار میوه خود با باربری های مطمئن و معتبر کار بکنید.

شرکت باربری یک با وانت حمل میوه، نیسان حمل میوه، خاور بار میوه و کامیون حمل بار میوه به اراک به منظور صیانت از حقوق باغداران، صاحبان بار و بار فروشان همیشه با رصد تمامی مراحل حمل بار میوه به اراک تلاش می‌کند تا بار میوه به صورت کامل و بدون هیچ افتی به اراک برسد.

حمل مصالح ساختمانی به اراک

شهر اراک با توجه به صنعتی بودن این شهر و جمعیت روز افزونی که دارد هم‌اکنون جمعیتی بالغ بر 550 هزار نفر دارد. همین جمعیت زیاد و روز افزون این شهر باعث شده ساخت و ساز مسکن و از طرفی صنعتی بودن آن باعث شده ساخت و ساز واحد های صنعتی رونق بگیرد. ساخت این ساختمان‌ها نیاز به مصالح ساختمانی دارد که برخی از اقلام آن ممکن است از شهرهای دیگر و برخی دیگر در خود اراک تأمین شود. به عنوان مثال ممکن است حمل بار مصالح ساختمانی مانند سرامیک به اراک توسط خاور اتاق دار از شهر دیگری صورت پذیرد و حمل آجر فشاری از خود اراک با ماشین کمپرسی انجام بگیرد.

باربری یک با بهره گیری از خودروهایی نظیر وانت نیسان، خاور، بنز تک، کامیون جفت، کامیون کمپرسی دار و تریلی کمپرسی و بغلدار انواع مصالح ساختمانی را به صورت سالم و بدون کم شدن بار به اراک می رساند.

باربری یک بار مصالح ساختمانی مانند سرامیک، موزائیک، سیمان، گچ، آجر سفالی، چوب ام دی اف و سنگ نما را با وانت و کامیون های اتاق دار و شن، ماسه، آجر فشاری و خاک را با کامیون های کمپرسی به اراک حمل می کند.

بیمه نامه معتبر برای حمل بار به اراک

در همه شغل‌ها خطراتی وجود دارد و این خطرات در هر شغلی به شکلی متفاوت و کم یا زیاد هستند اما چیزی که در همه شغل‌ها یکسان می باشد اجتناب‌ناپذیر بودن مواجه با خطرات است. پس بهتر است قبل از انجام هرکاری تمام جوانب آن را بسنجیم. شغل باربری همواره با خطراتی روبرو است. ممکن است هر بلایی که فکر کنید بر سر بار حمل شده به اراک بیاید. تصادفات، دزدی، ناهموار بودن جاده، بدی آب و هوا، آتش سوزی و گم شدن از نمونه مواردی است که به صورت متداول برای بارهای ارسالی به اراک پیش می آید.

شما با بهره گیری از بیمه نامه معتبر با تحت پوشش قرار دادن تمامی این موارد می‌توانید در صورت بروز خسارت احتمالی تمامی خسارت وراد شده را توسط بیمه جبران نمایید.

صدور بارنامه حمل بار به اراک

داشت بارنامه برای حمل بار به اراک یک ضرورت است. بارنامه یک قرارداد بین شما و شرکت حمل و نقل می باشد. در بارنامه نوع بار، مبدأ، مقصد و مقدار بار نوشته شده است. توسط این بارنامه می‌توانید ثابت کنید که بارتان تحویل شرکت باربری شده است. در صورتی که برای بار مشکلی پیش بیاید گرفتن خسارت از بیمه مستلزم داشتن بارنامه می باشد.

ما در راستای حمایت و صیانت از حقوق مشتریان عزیز برای تمامی بارهای ارسالی به اراک بارنامه دولتی معتبر صادر می کنیم.

قیمت حمل بار به اراک

همیشه یکی از مهمترین مولفه هایی که برای انتخاب باربری در نظر می‌گیریم بحث قیمت می باشد. قیمت حمل بار به اراک برای تصمصیم نهایی مشتری بسیار تعیین کننده می باشد. به طوریکه هر شرکتی قیمت ارزان تری را برای حمل بار به اراک اعلام بکند انتخاب می شود. اما باید در اینجا یک نکته را دقت داشته باشیم! اگر می‌خواهید گیر افراد سودجو و دلالان نیفتید، قیمت های حمل بار به اراک را فقط از شرکت های باربری مطمئن و معتبر استعلام بکنید.

بعضی مواقع ما شاهد هستیم قیمت اعلامی ارسال بار به اراک توسط برخی از باربری ها نصف قیمت ماست و این قیمت با هیچ عقل سالمی جور در نمی آید. در نهایت برخی از مشتریان که در دام این افراد افتاده اند پس از اتمام کار به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند که قیمت نهایی تمام شده چند برابر قیمت اعلامی در اول کار شده است و هزینه‌های گزافی به بهانه‌های مختلف به قیمت اضافه شده و از ما راهنمایی می‌خواهند.

من در همینجا به همه مشتریان عزیز می‌گویم که افرادی که چنین کلاه‌برداری هایی انجام میدهند در اتحادیه باربری عضو نیستند و هیچ جواز کسبی ندارند تا به مراجع بالاتر پاسخگو باشند. این افراد با فرصت طلبی هم به مشتریان خسارت مالی وارد می‌کنند و هم به دلیل از بین رفتن اعتماد در این صنف به شرکت های باربری مانند ما خساراتی جبران ناپذیر وارد می کنند.

نحوه قیمت گذاری حمل بار به اراک

اگر خودتان یک حساب ساده سر انگشتی انجام بدهید قیمت حدودی نرخ کرایه حمل بار به اراک دستتان می آید. باید به چند مولفه تأثیر گذار برای قیمت گذاری حمل بار به اراک توجه داشت:

تأثیر نوع بار بر روی قیمت حمل بار به اراک

هر نوع باری که فکرش را بکنید به اراک حمل می شود، مواد غذایی با ماندگاری بالا و مواد غذایی فاشد شدنی، مصالح ساختمانی، آهن آلات، تولیدات صنعتی و هزارن نوع کالای دیگر که هریک شرایط حمل خاص خودش را دارد. ما برای حمل بار برنج به یک کامیون مسقف نیاز داریم اما برای حمل بار مرغ و لبنیات به خودروهای یخچال دار نیازمندیم که این دو نوع خودرو کرایه های متفاوتی از هم دارند. یا مثلاً برای حمل یک سازه صنعتی یا دستکاه صنعتی نیاز به یک جرثقیل هم برای بارگیری و تخلیه حس می‌شود که هزینه جرثقیل هم به نرخ کرایه حمل بار افزوده خواهد شد.

ارزش نوع بار هم به دلیل تفاوت در قیمت بیمه نامه را نیز در نظر داشته باشید.

نوع وسیله نقلیه حمل بار به اراک

هر نوع خودرویی برای حمل بار به اراک کرایه خاص خودش را دارد. نیسان یک قیمت دارد، خاور یک قیمت و کامیون و تریلی هم قیمت خودشان را دارند. این قیمت براساس میزان باری که آن خودرو توانایی حملش را دارد محاسبه می شود. پس در انتخاب خودروی مورد نظرمان برای حمل بار به اراک دقت داشته باشیم.

تأثیر مسافت در حمل بار به اراک

این را در نظر بگیرید که قیمت حمل بار به اراک از قم ارزان‌ تر از قیمت حمل بار به اراک از تبریز می باشد. هر چقدر مسیر کوتاه‌تر و جاده هموارتر و بدون ترافیک و دارای عوارضی های کمتری باشد قیمت حمل بار به اراک هم کاهش پیدا می کند.

مقدار و وزن بار برای حمل به اراک

هر باری که ما می‌خواهیم به اراک حمل کنیم برای خودش یک وزنی دارد برخی از بارها وزنشان زیاد است و برخی هم حجمشان. طبیعتاً بارهایی که حجم و وزنشان از حد مجاز بیشتر باشد نیاز به حمل با تعداد بیشتری خودرو را دارند. برخی مواقع انتخاب دقیق خودروهای حمل بارهای با وزن وحجم بالا باعث صرفه جویی در هزینه حمل بار به اراک می گردد.

باربری یک مفتخر است بارهای ارسالی را در اسرع وقت شبانه روزی با کادری از کارکنان آموزش دیده و مجرب و رانندگان با تجربه به همراه خودروهای جدید، تمیز و مجهز به اراک حمل بکند. برای حمل بار به اراک با خیالی آسوده و صحبت با کارشناسان ما با شماره های زیر تماس بگیرید.

02155208512

02155205896

02165299600

02165299500