حمل بار به کرمانشاه

حمل بار به کرمانشاه

حمل بار به کرمانشاه با قیمت ارزان، بیمه نامه معتبر، بصورت همه روزه، کارکنان مجرب به همراه وانت و کامیون های مختلف برای حمل انواع محموله ها به کرمانشاه

همیشه حمل بار به کرمانشاه با قیمت مناسب و ارزانترین و بهترین روش یکی از دغدغه های صاحبان بار می باشد. حمل و نقل تخصصی بار به کرمانشاه نیاز به کامیون ها و خودروهای مختلف برای انواع بار و کارکنان مجرب و آموزش دیده برای بسته بندی، بارگیری و تخلیه بار می باشد.

برای آگاهی از قیمت، انواع روش ها، وسایل نقلیه، انواع بار و کالای قابل حمل، نوع بیمه نامه و بارنامه حمل بار به کرمانشاه در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کرمانشاه یا کرماشان یکی از کلان شهرهای کشور عزیزمان ایران است. شهر کرمانشاه با قرار گرفتن در دروازه زاگرس یکی از شاه راه‌های ارتباطی غرب و شرق می باشد. رشته کوه زاگرس در مسیر کرمانشاه به دره های بزرگ، کوه‌های عمدتا مجزا، دشت‌های پهناور منتهی شده و فلات ایران را از سرزمین های همسایه جدا می کند.

استان کرمانشاه با کشور عراق مرز مشترک دارند به همین دلیل میزان ورود بار به این استان از حجم بالایی برخوردار است. استان کرمانشاه دارای شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب، پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود، دالاهو، روانسر، سرپل ذهاب، سنقر، صحنه، قصر شیرین، کرمانشاه، کنگاور، گیلانغرب و هرسین می‌باشد که شرکت باربری یک مفتخر به حمل بار به تک تک این شهرستان‌ها می باشد.

 

حمل بار میوه و محصولات کشاورزی به کرمانشاه

حمل میوه و تره بار، گندم و جو و ذرت به کرمانشاه با بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر در اسرع وقت به صورت شبانه روزی یکی از ویژگی‌های باربری یک می باشد. حمل میوه به کرمانشاه بر اساس نوع میوه، شرایط نگهداری و نوع بسته بندی با وانت و کامیون مناسب حمل میوه و در بهترین شرایط بارگیری، حمل و تخلیه میگردد. یکی از نکات مهم در هنگام بارگیری و تخلیه میوه استفاده از کارگران مجرب و آموزش دیده می‌باشد تا آسیبی به بار میوه وارد نشود.

حمل بار میوه به کرمانشاه
حمل بار میوه سیب به کرمانشاه

صدور بارنامه حمل بار میوه به کرمانشاه

برای حمل بار میوه به کرمانشاه نیاز به صدور بارنامه دولتی معتبر می‌باشد. این نکته را در نظر داشته باشید حمل بار میوه به کرمانشاه بدون بارنامه دولتی ممنوع می باشد. سعی کنید حمل بار میوه خود را به شرکتی که مجوز صدور بارنامه ندارد را نسپارید زیرا ممکن است مبلغی را برای کمیسیون خودشان بردارند و به همین دلیل قیمت حمل بار میوه به کرمانشاه شما افزایش پیدا می کند.

خودروی حمل بار میوه به کرمانشاه

خودروی حمل بار میوه به کرمانشاه

برای حمل بار میوه عمدتا از کامیون های اتاق دار استفاده می کنند. اما با توجه به اینکه اتوبار باربری یک دارای ناوگانی کامل از انواع خودروهای باربری می‌باشد بهتر است بر اساس نوع و مقدار و حجم بار میوه مورد نظر، خودروی حمل بار مناسب را انتخاب کنید تا بار میوه شما بدون افت به مقصد برسد. کارشناسان باربری یک می‌توانند شما را در انتخاب نوع کامیون یا وانت مخصوص حمل بار به کرمانشاه یاری کنند. وانت نیسان تره بار، خاور روباز میوه، کامیون تک میوه، کامیون جفت اتاق دار مخصوص حمل میوه و تریلی تره بار می‌تواند انتخاب خوبی برای خودروی مناسب حمل میوه باشد.

حمل بار مصالح ساختمانی به کرمانشاه

حمل انواع مصالح ساختمانی از قبیل ماسه، سیمان، گچ، پوکه، آجر، دیوارهای پیش ساخته، تیرآهن، سرامیک و سنگ به تمام نقاط کرمانشاه فرآیندی تخصصی می‌باشد.از آنجاییکه امروزه مصالح ساختمانی تنوع زیادی پیدا کرده‌اند و تولید آن‌ها نیز به شکل کاملاً صنعتی در آمده، حمل و نقل مصالح ساختمانی تبدیل به کاری دشوارتر و تخصصی تر از گذشته شده است که می‌توانید به کارشناسان ما در این زمینه اعتماد کنید. کارشناسان آموزش دیده و با تجربه باربری یک براساس نوع مصالح شما مناسب‌ترین و ارزانترین وسیله حمل و نقل را در اختیار شما قرار می دهند. شما با کمک مشاورین ما قطعاً نرخ کرایه کمتری را بابت حمل مصالح ساختمانی به کرمانشاه پرداخت خواهید کرد.

حمل و نقل و جا به جایی انواع مصالح ساختمانی به کرمانشاه برای انواع مصارف از قبیل تجاری، صنعتی و شخصی در هر حجم و مقداری که باشد، تنها با یک تماس با کارشناسان باربری یک قابل انجام می باشد.

انتخاب نوع خودروی مناسب برای حمل مصالح ساختمانی به کرمانشاه

انتخاب خودروی حمل مصالح ساختمانی باید با توجه به مسافت، حجم بار و نوع بار انجام بگیرد. عمدتا از خودروهای سبک و نیمه سنگین برای حمل مصالح ساختمانی درون شهری و از خودروهای سنگین برای حمل بار به شهرهای دیگر استفاده می شود. البته این نکته را در نظر بگیرید که بستگی به نوع و میزان بار ممکن است از کامیون های سبک هم برای حمل مصالح به صورت بین شهری نیز استفاده شود.

حمل سنگ نمای ساختمانی به کرمانشاه

برای حمل سنگ نما ساختمان نیاز به کارگران مجرب و آموزش دیده برای بارگیری و تخلیه بار و همچنین راننده ماهر دارید تا به سنگ ساختمان در هنگام حمل و نقل آسیبی وارد نشود. برای حمل بار سنگ نمای ساختمانی به کرمانشاه می‌توان از وانت بار نیسان، خاور اتاق دار، کامیون تک اتاق دار، کامیون جفت اتاق دار یا تریلی استفاده کرد.

حمل آجر به کرمانشاه

یکی از مصالحی که در همه ساخت و سازها مورد استفاده قرار می‌گیرد آجر می باشد. برای حمل آجر فشاری می‌توان از کامیون های کمپرسی استفاده کرد اما برای حمل آجرهای سفالی از بهتر است از کامیون های اتاق دار استفاده کنیم تا مقدار بار بیشتری را بتوانیم جا به جا بکنیم. همچنین برای بارگیری و تخلیه آجر سفالی نیاز به کارگر می باشد.

حمل تیرآهن و میلگرد به کرمانشاه

همیشه فلزات جزئی جدا نشدنی در ساخت و سازها می باشند. برای حمل تیرآهن و میلگرد به کرمانشاه از تریلی کفی استفاده می شود.

حمل موزاییک و سرامیک به کرمانشاه

از آنجائیکه موزاییک و سرامیک در مقابل ضربه بسیار حساس هستند و کوچکترین ضربه‌ای که قادر به تحمل آن نباشند منجر به شکستگی بار می‌شود باید در هنگام بارگیری نحوه چیدمان و، انتخاب راننده و خودرو و در هنگام تخلیه هم بسیار حساسیت به خرج داد. برای جابه جایی و حمل بار موزائیک و سرامیک میتوان از خودروهای خاور، کامیون تک، کامیون جفت و تریلی استفاده کرد.

حمل اثاث منزل به کرمانشاه

همواره اثاث کشی و حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل یکی از دغدغه ها و نگرانی‌های شهروندان در هنگام اثاث کشی می باشد. اثاث کشی آسان با خیال آسوده به کرمانشاه رؤیای هر خانواده می باشد. به شما خاطر نشان میکنیم که برای حمل اثاث منزل به کرمانشاه به چند نکته توجه کنید تا با خیالی آسوده و بدون وارد آمدن خسارت به وسایل یا گم شدن وسایل شما حمل بار اثاثیه منزل شما به کرمانشاه به بهترین نحو ممکن انجام بپذیرد.

1- بیمه نامه معتبر حمل اثاث منزل به کرمانشاه

اتوبار باربری یک برای حمل اثاث منزل شما مشتریان محترم به کرمانشاه یک بیمه نامه معتبر را در نظر گرفته است تا در صورت بروز خسارت احتمالی مشتریان بتوانند به میزان خسارت وارد شده به وسایل وجه مورد نظر را برای جبران خسارت به صورت کامل از شرکت صادر کننده بیمه بگیرند. برای اینکه از هزینه‌های بیمه نامه حمل بار آگاهی پیدا بکنید می‌توانید با کارشناسان باربری یک تماس گرفته و از آن‌ها در این مورد راهنمایی بگیرید.

2- داشتن تعرفه ثابت و مشخص و شفاف برای حمل اثاثیه منزل به کرمانشاه

در بسیاری از مواقع دیده شده که قیمت اعلامی اولیه توسط باربری با هزینه ای که در پایان انجام کار حمل اثاثیه منزل از مشتری گرفته می‌شود اختلاف دارد که متاسفانه همیشه مبلغ دریافتی بیشتر از مبلغ اعلامی است. به شما توصیه میکنیم که اگر باربری به شما قیمت ها را به صورت واضح جز به جز و شفاف اعلام نکرد با آن باربری همکاری نکنید چون در آخر سر شما کلاه خواهد رفت.

3- داشتن کارکنان و رانندگان آموزش دیده و باتجربه برای اسباب کشی به کرمانشاه

یکی از مزایای شرکت های باربری خوب داشتن رانندگان و کارکنان ثابت و خوب می باشد. برای اینکه به وسایل شما به دلیل استفاده از کارکنان عادی، کم تجربه و آموزش ندیده آسیبی نرسد در انتخاب شرکت حمل بار مناسب بسیار دقت کنید و اگر می‌توانید سوابق کارکنان باربری را جویا شوید.

بسته بندی اثاث منزل

بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل برای حمل به کرمانشاه
بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل برای حمل به کرمانشاه

یکی از مهمترین کارهای مربوط به اسباب کشی بحث بسته بندی اثاث منزل است. با بسته بندی مناسب خیالتان از بابت جداسازی و مرتب سازی وسایل مورد نیاز راحت می شود. چند نکته را برای بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل باید رعایت کنید: 1- برای برخی از لوازم مانند لوزام حساس و شکستنی از قبیل لوستر یا ظروف باید بسته بندی ویژه همان وسایل را بکار بگیرید تا در هنگام حمل و نقل و دست اندازها و تکان های مسیر آسیبی به اینگونه وسایل وارد نشود. 2- بهتر است بر روی هر کارتن و بسته یک برچسب بچسبانید و محتویات آن را بر روی برچسب بنویسید تا در هنگام بارگیری و تخلیه و چیدمان در منزل دچار سردرگمی نشوید. 3- می‌توانید برای بسته بندی از کارکنان حرفه‌ای و آموزش دیده باربری یک استفاده کنید. استفاده کردن از کارکنان حرفه‌ای می‌تواند برای شما صرفه اقتصادی داشته باشد. زیرا این کارکنان میدانند هر وسیله منزل از قبیل مبلمان، میز، صندلی، تخت خواب، وسایل برقی آشپزخانه، یخچال و تلویزیون و ... را چگونه بسته بندی بکنند تا در هنگام بارگیری و تخلیه و در طول مسیر به کرمانشاه صدمه ای به آن وارد نشود و همچنین جای کمتری را در داخل کامیون آشغال بکند. 4- در طول مدتی که یخچال به برق نیست یخ داخل فریزر آب می‌شود و ممکن است مواد غذایی فاسد شده یا آب مواد غذایی داخل آن بریزد. برای بردن مواد غذایی خود به کرمانشاه قبل از بارگیری یخ آماده بکنید و مواد غذایی منجمد خود را به همراه یخ داخل یک کلمن قرار بدهید.

وسیله نقلیه مناسب برای اثاث کشی به کرمانشاه

همانگونه که ما در خرید، نگهداری و نحوه استفاده از وسایل و اسباب و اثاثیه منزلمان حساسیت به خرج میدهیم باید همانقدر و حتی بیشتر برای حمل ونقل این وسایل حساسیت به خرج بدهیم. حتی بعضی از افراد به وسایل منزلشان تعلق خاطر بیشتری دارند و به قولی اسباب و اثاثیه منزلشان برایشان عزیز هستند و طاقت دیدن شکستن یا خرابی این وسایل را ندارند. این افراد در هنگام اثاث کشی به کرمانشاه دارای استرس بیشتری از سایر افراد هستند و تا بارشان به مقصد نرسد دلشوره و نگرانی دارند که خدایی نکرده در مسیر اتفاقی برای وسایلشان نیفتد. ممکن است وسایل منزل در هنگام اثاث کشی و در طول مسیر بر اثر دست اندازها، تصادفات یا ناشی بودن راننده و حتی مناسب نبودن وسیله نقلیه اثاث کشی به کرمانشاه دچار خرابی یا خسارات جبران ناپذیری شوند. به همین جهت انتخاب وسیله نقلیه به همراه راننده مجرب یکی از حیاتی ترین قسمت‌های حمل اسباب منزل به کرمانشاه می باشد.

از آنجایی که کار حمل اثاثیه منزل به کرمانشاه کار تخصصی محسوب می شود. وسیله نقلیه حمل اسباب و اثاث منزل هم باید مخصوص اثاث کشی باشد.

وسیله نقلیه حمل اثاث منزل به کرمانشاه با توجه به میزان بار مشخص می شود. به همین منظور ممکن است از وانت بار نیسان، خاور، یا کامیون های اتاق دار استفاده شود.

حمل مواد غذایی به کرمانشاه

حمل مواد غذایی به کرمانشاه با تریلی

در کشور ایران صنایع غذایی بسیار متنوعی وجود دارد و امروزه همه مردم هم نیاز به مصرف این مواد غذایی دارند. این امکان وجود ندارد که همه نوع مواد غذایی در کرمانشاه تولید شود برای همین نیاز به حمل مواد غذایی از سایر نقاط ایران به کرمانشاه وجود دارد. شرکت باربری یک می‌تواند انواع خدمات حمل بار مواد غذایی از قبیل حمل آب معدنی به کرمانشاه، حمل نوشابه به کرمانشاه، حمل گوشت منجمد به کرمانشاه، حمل لبنیات به کرمانشاه و … را انجام بدهد.

قیمت حمل بار به کرمانشاه

آگاه نبودن و عدم شفافیت برخی از شرکت های باربری یکی از معضلاتی است که همیشه گریبانگیر افراد متقاضی حمل بار به کرمانشاه می باشد. در این بین ردپای برخی از دلالان سودجو هم دیده می‌شود که از این فرصت نهایت استفاده را میکنند تا هر چه بیشتر قیمت حمل بار به کرمانشاه را افزایش دهند. این دلالان و افراد سودجو ابتدا شما را با حمل بار به کرمانشاه با قیمت ارزان یا با اعلام قیمت حمل بار ارزانتر به کرمانشاه نسبت به باربری های دیگر به دام انداخته و در آخر کار هزینه‌های گزافی را به بهانه‌های مختلف به شما تحمیل می کنند. متأسفانه اینگونه کارها تبدیل به یک شگرد برای کسب سود بیشتر شده است.

هم‌اکنون این سؤال پیش می‌آید که پس به چه شرکت باربری و چگونه اعتماد بکنیم؟ پاسخ این سؤال ساده نیست اما راهکارهایی را به شما برای پیدا کردن قیمت دقیق حمل بار به کرمانشاه معرفی می کنیم.

معتبر بودن شرکت باربری برای استعلام قیمت حمل بار به کرمانشاه

اولین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید معتبر بودن شرکت باربری می‌باشد که استعلام قیمت حمل بار به کرمانشاه را از آن می خواهید. یک شرکت معتبر باربری دارای جواز کسب، مشخصات و آدرس دقیق، داشتن وب سایت و فعال بودن در فضای مجازی و پاسخگو بودن در فضای مجازی، سابقه بالا در خدمات باربری، کارکنان و مدیران با ادب و نزاکت، ارائه بارنامه دولتی حمل بار به کرمانشاه، ارائه بیمه نامه معتبر، خودروهای حمل بار متنوع و نرخ کرایه حمل بار به کرمانشاه شفاف و ثابت می باشد.

پس از اینکه خیالتان از بابت معتبر بودن شرکت باربری راحت شد می‌توانید روی قیمت اعلامی این شرکت باربری حساب باز بکنید و خیالتان از بابت اضافه شدن هزینه‌های اضافی در آینده راحت باشد.

نحوه تعیین قیمت حمل بار به کرمانشاه

همواره تعیین قیمت حمل بار به کرمانشاه به فاکتورهایی بستگی دارد که همیشه باید این فاکتورها را مد نظر خود قرار بدهید

1- نوع بار

یکی از عوامل تعیین کننده نرخ حمل بار به کرمانشاه نوع بار ارسالی می باشد. به دلیل وجود صنایع مختلف و محصولات کشاورزی، غذایی، دارویی و معادن مختلف در ایران تنوع بار زیادی را شاهد هستیم به همین جهت بر هر نوع محصول خودروی حمل این نوع بار هم وجود دارد اما با قیمت های مختلف. ممکن است شما برای حمل بار دارو به کرمانشاه یک قیمت و برای حمل بار گوجه به کرمانشاه یک قیمت دیگر با مسافت برابر را پرداخت بکنید.

2- نوع وسلیه نقلیه حمل بار

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در نرخ کرایه حمل بار به کرمانشاه نوع خودروی مورد استفاده در حمل بار می‌باشد که بر قیمت حمل بار به کرمانشاه تأثیر می گذارد. ممکن است بار مشتری را با یک خاور بتوانیم به کرمانشاه ارسال بکنیم اما مشتری بنا به دلایلی درخواست 3 عدد وانت نیسان می‌کند که کرایه متفاوتی نسبت به یک خاور دارد. پس در انتخاب نوع وسیله حمل بار دقت کنید تا قیمت حمل بار به کرمانشاه برای شما ارزانتر تمام شود.

3- مسافت حمل بار

به جرأت می‌توان گفت تأثیر گذارترین مولفه بر روی قیمت حمل بار به کرمانشاه مسافت طی شده برای رسیدن بار به مقصد می باشد. طبیعیست که هر چقدر مسافت بیشتر باشد قیمت حمل بار به کرمانشاه هم بیشتر می شود. متاسفانه نمی‌توان این مسافت را کمتر کرد. یک نکته دیگر که در تعیین کنندگی مسافت بر روی قیمت حمل بار به کرمانشاه حائز اهمیت است نوع مسیر طی شده برای رسیدن به مقصد باشد. ممکن است یک مسیر طولانی باشد اما کل مسیر اتوبان 8 بانده باشد (ما که ندیدیم)‌ و یک مسیر کوتاه باشد اما صعب العبور بوده و در بعضی مناطق دارای ترافیک نیز می‌باشد یا بعضی از گذرگاه ها دارای عوارضی هستند که همه این موارد و نکات بر روی کرایه حمل بار تأثیر می گذارد.

4- وزن و حجم بار

قبل از استعلام قیمت حمل بار به کرمانشاه به این نکته که وسایل حمل و نقل باری می توانند محموله هایی با وزن های متفاوت را جابه جا بکنند باید توجه شود. برخی از محموله ها ممکن است وزن کم اما مانند کاه ، ذرت علوفه ای و محصولاتی از این نوع حجم زیاد یا برخی از محموله های دیگر مانند فلزات حجم کم و وزن زیادی داشته باشند. پس با توجه با این نکته حتماً به میزان و حجم بار توجه کرده و براساس آن خودروی مناسب با وزن و حجم بار خودتان را انتخاب بکنید.

حمل بار به اسلام آباد غرب

یکی از شهرستان‌های استان کرمانشاه، اسلام آباد غرب می باشد. اسلام آباد غرب در جنوب استان کرمانشاه قرار دارد. شرکت باربری یک مفتخر به ارائه خدمات حمل بار به صورت شبانه روزی به اسلام آباد غرب می باشد. پس نگران پیدا کردن کامیون برای ارسال بار به اسلام آباد غرب نباشید فقط کافیست با شماره های باربری یک تماس بگیرید. باربری یک می‌تواند شما را در حمل اثاث منزل، مواد غذایی، محصولات صنعتی، مصالح ساختمانی، محموله های دارویی، میوه و تره بار، خوراک دام و خشکبار به مقصد اسلام آباد غرب با ناوگانی از انواع وانت بار،خاور و کامیون های سبک وسنگین همراهی بکند.

حمل بار به سر پل ذهاب

سر پل ذهاب به دلیل همسایگی با شهرستان ثلاث باباجانی از شمال، شهرستان گیلان غرب از جنوب، شهرستان قصر شیرین از غرب و با کشور عراق از غرب به جهات مختلف یکی از شهرهای مهم استان کرمانشاه می باشد. شرکت باربری یک تمامی خدمات حمل بار به سرپل ذهاب را با بارنامه دولتی و بیمه نامه رایگان با خوردروهای مختلف برای محموله های گوناگون ارائه می دهد.

حمل بار به قصر شیرین

یکی از مناطق آزاد تجاری واقع در غرب ایران قصر شیرین است که یکی از شهرستان‌های استان کرمانشاه می باشد. قصر شیرین در غرب استان کرمانشاه و در نزدیکی مرز عراق قرار گرفته. به همین دلیل دارای اهمیت ویژه ای در منطقه از لحاظ تجاری می باشد.

کشور ایران در غرب خاورمیانه قرار دارد که با وجود تنش‌های موجود در بازار گمرک ما می توانیم با تقویت بازار داخل و صادرات هرچه بیشتر محصولات با کیفیت تولید ایران سهم بزرگی در بازار جهانی داشته باشیم.

برای حمل بار به قصر شیرین که عمدتا بارهای صادراتی می‌باشند اتوبار باربری یک خدمات ویژه ای را برای صادر کنندگان محترم در نظر گرفته. این خدمات استفاده از راننده مجرب و آموزش دیده به همراه کارکنان بارگیری و تخلیه آموزش دیده می باشند. استفاده از کارکنان آموزش دیده سبب می‌شود تا بار شما بدون صدمه و کوچکترین افت به صورت پلمپ به مرزهای قصر شیرین برسد.

حمل بار به مرز پرویزخان

دو مرز خسروی و پرویزخان مبادی تجارت انواع کالا در قصر شیرین محسوب می‌شوند. هم‌اکنون عمده حمل کالاهای صادراتی از مرز پرویزخان با مناطق کردنشین عراق انجام می شود. بازارچه مرزی پرویز خان یکی از قطب‌های اقتصادی کشور ایران می باشد. به طور متوسط روزانه 1000 کامیون از این مرز به عراق کالا حمل می کنند.

شرکت باربری یک هرگونه بار صادراتی شما از قبیل انواع میوه،‌ گوجه فرنگی، ملون،‌ کاشی و سرامیک، میلگرد و فولاد و محصولات پلاستیکی را به مرز پرویز خان حمل میکند.

حمل بار به مرز خسروی

حمل بار به مرزهای کرمانشاه و عراق
حمل بار به مرزهای کرمانشاه و عراق

در شش ماهه نخست سال 1400 مقدار 656354 تن کالا به ارزش 291038280 دلار کالای غیر نفتی از مرز خسروی به عراق صادر شده است. ارزش این میزان از صادرات کالا در مقایسه با مدت مشابه سال پیش 1427 درصد رشد داشته است.

در نیمه نخست سال جاری ۶۵۶هزار و ۳۵۴ تن کالا به ارزش ۲۹۱ میلیون و ۳۸ هزار و ۲۸۰ دلار کالای غیر نفتی از مرز خسروی به عراق صادر شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر ارزشی یک هزار و ۴۲۷ درصد رشد داشته است.

برای اینکه دامداران عزیز سود خوبی از فروش دام‌های خود داشته باشند صادرات دام کشور باید از طریق مرزهای رسمی استان کرمانشاه انجام بگیرد. اتوبار باربری یک برای حمل دام به مرز خسروی آماده همکاری با دامداران محترم می باشد.

حمل بار به ثلاث باباجانی

یکی دیگر از شهرستان‌های کرمانشاه ثلاث باباجانی نام دارد. این شهرستان از شرق با جوانرود، از جنوب با شهرستان‌های دالاهو و سرپل ذهاب و از غرب با کشور عراق مرز مشترک دارد.

شرکت باربری یک آمادگی حمل هرگونه بار به تمام نقاط استان کرمانشاه با هر وسیله نقلیه ای را دارد برای دریافت اطلاعات بیشتر و با خبر شدن از قیمت حمل بار به کرمانشاه با شماره های زیر تماس بگیرید.

02155208512

02155205896

02165299600

02165299500