باربری شهرک صنعتی خاوران

باربری شهرک صنعتی خاوران

باربری شهرک صنعتی خاوران

شهرک صنعتی خاوران در شرق تهران در جاده خاوران و حدود10 کیلومتری پاکدشت قرار گرفته است و50هکتار وسعت دارد و حدود5000 نفر نیرو در آنجا مشغول به فعالیت در حوزه های فلز و چوب هستند که قطعا این یک امتیاز برای شهرک صنعتی خواهد بود چون به نوعی از تولید به مصرف را خواهند داشت. . به همین دلیل، تمامی صنعتگرانی که در این شهرک کار می‌کنند، برای جابه‌جایی بارهای خود به یک باربری خوشنام و با سابقه مثل باربری یک نیاز دارند.صنایع مرتبط برای تهیه مواد اولیه و همچنین کاهش هزینه های خود می توانند از شهرک صنعتی خاوران و باربری یک جهت باربری و حمل انواع بار با خیالی آسوده استفاده کنند.

موقعیت استراتژیک منطقه شهرک صنعتی خاوران تهران باعث ایجاد رونق در ناحیه شرق تهران شده است. با سپردن بار به شرکت باربری یک دیگر نگران خرابی وسایل تان نباشید زیرا پرسنل این شرکت با تجربه ای که طی چندین سال کسب کرده اند به این نکته کاملا واقف و همینطور مسلط هستند که بارگیری باید با ظرافت و دقت بسیارانجام پذیرد.شرکت باربری یک به صورت شبانه روزی و حتی با ثبت سفارش آنلاین در حال خدمت رسانی به شما عزیزان بوده و می باشد . همچنین این شرکت باربری خدمات شبانه روزی خود را در شهرهای مختلف نیز ارائه می دهد.

خدمات باربری شرکت باربری یک

شرکت باربری یک برای خدمت به صنعتگران شهرک صنعتی خاوران، خدمات مختلفی ارائه می‌دهد که عبارت‌اند از:

  •  ارائه بیمه نامه باربری
  •  ارسال بار از مبدا به تمام نقاط مورد نظر
  •  ارائه مشاوره آنلاین حمل و نقل
  •  بسته بندی کاملا ایمن تجهیزات
  •  داشتن تیم با تجربه، وقت‌شناس، تمیز کار و خبره
  •  قابلیت درخواست آنلاین وانت بار در هر ساعت از شبانه روز

بنابراین، اگر شما هم به دنبال یک شرکت خوب، با خدمات و کیفیت ایده آل و عالی هستید، با ما تماس بگیرید.

حمل بار از باربری شهرک صنعتی خاوران به تهران و شهرستان

همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد، ما می‌توانیم تمامی بارهای شما را ا ز شهرک صنعتی خاوران به هر نقطه از کشور، ارسال کنیم. برای حمل بار از شهرک صنعتی خاوران به شهرستان‌های مختلف، فقط کافی است با ما تماس بگیرید. همچنین اگر سوالی دارید، می‌توانید با دریافت مشاوره رایگان، مشکلات و سوالات خود را با همکاری و مشورت کارشناسان باربری یک برطرف کنید.

انواع بارهایی که توسط باربری شهرک صنعتی خاوران جابه‌جا می‌شوند

صنایع مختلف خدمات و محصولات متنوعی دارند. بنابراین بارها و محموله های مختلف در اندازه های مختلف توسط باربری یک قابل جابجایی است که در زیر به چند مورد اشاره می‌کنیم:

  •  تجهیزات مختلف چوب و مبلسازی
  •  فلز و آهن آلات
  •  سازه‌ها و محصولات مختلف
  •  ورق‌های چوب mdf و الوار و تولیدات کارگاهی

ثبت سفارش باربری از شهرک صنعتی خاوران

در صورتی که می‌خواهید از خدمات باربری یک در شهرک صنعتی خاوران بهره مند شوید، به راحتی می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید. پس از ثبت سفارش، آمادگی‌ها و هماهنگی‌های لازم جهت ارسال خودرو با شما انجام خواهد شد.

نرخ کرایه باربری از شهرک صنعتی خاوران

برای اطلاع از تعرفه باربری از شهرک صنعتی خاوران می‌توانید با شماره تماس‌های شرکت ما تماس بگیرید. معمولا هزینه باربری در باربری یک از شهرک صنعتی خاوران تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد از جمله:

  •  وزن و حجم بار
  • نوع ماشین
  •  میزان پوشش بیمه
  •  محل و زمان بارگیری و مهم‌تر از همه تخلیه بار
  •  مقصد و میزان مسیر پیموده شده

با باربری یک برای باربری و حمل بار از شهرک صنعتی خاوران تهران دیگر نگران وسایل خود نباشید!!!

حتما شما هم از اینکه محصولاتتان را با زدگی و خوردگی تحویل بگیرید خسته شده اید و از باربری های بی مسئولیت خیلی دلخورید !! اما ما اینجاییم تا دیگر نگرانی بابت حمل وسایل منزل و یا تولیدی و کارخانه خودتان از شهرک صنعتی خاوران به تمام نقاط کشورنداشته باشید و با خیالی آسوده بارتان را تحویل بگیرید.

شرکت باربری یک بار شما را از شهرک صنعتی خاوران علاوه بر تهران به سراسر کشور ازجمله:کرمان، کرمانشاه، مشهد، سنندج، یاسوج، اهواز، زاهدان، بیرجند، تبریز، ارومیه، شیراز، اصفهان و.... ارسال می‌کند. تمام کارخانه ها و مشاغلی که در شهرک صنعتی خاوران تهران و حتی اطراف آن وجود دارد نیازمند یک بار بری معتبر هستند و قطعا باربری یک بخاطر فراهم کردن تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز مشتری انتخاب اول خواهد بود .

در شرکت باربری یک از وانت بار،کامیونت ،نیسان و کامیون برای باربری و همچنین اثاثیه منزل استفاده می‌شود که شما می توانید بر اساس وزن بارتان ماشین آن بار را انتخاب کنید. قطعا با وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه هر فرد به دنبال بهترین کیفیت و کمترین هزینه برای باربری خود خواهد بود.شرکت باربری یک با مناسب ترین کرایه ها و بهترین کیفیت در تحویل بارها به شما خدمت رسانی می کند. شرکت باربری یک مجهز به انواع ماشین های باربری است. که شما بر اساس نوع بار و نیازتان می توانید ماشین مورد نظر خودتان را انتخاب کنید مثلا برای بار های سبک و کوچکتان لازم به کرایه کردن یک کامیون نیست و قطعا شما به یک وانت بار یا یک نیسان احتیاج دارید. لابد به این فکر میکنید که از کجا باید بدانید که چه خودروی باربری برای کالای شما متناسب با حجم بار مناسب تر خواهد بود و چه ماشینی را از باربری درخواست کنید شرکت باربری یک حتی برای این مشکل شما هم راه حل دارد . آن هم مشاورین شرکت باربری یک می باشند که می توانند شما را در این راه یاری کنند شما می توانید با یک تماس از مشاوره رایگان جهت باربری از شرکت باربری یک برای باربری از شهرک صنعتی خاوران به تمامی نقاط مد نظرتان در تمام کشور نیز بهره مند شوید .

در این مجموعه ماشین های متفاوتی جهت باربری از شهرک صنعتی خاوران وجود دارد .علاوه بر وانت بار، نیسان، کامیون،کامیونت این شرکت شامل خاور، تریلی و سایر ماشین های ویژه ی باربری می باشد .شرکت باربری یک می تواند شما را در حمل اثاثیه منزل ،حمل مواد غذایی، حمل مواد شیمیایی ، باربری های صنعتی ،حمل کالاهای تجاری و... یاری کند.

مشخصات چند نوع از ماشین های باربری شرکت باربری یک

مشخصات چند نوع از ماشینها را با شما به اشتراک میگذاریم تا بیشتر آشنا شوید.

  • وانت بار دارای 1.6 طول و 1.2 عرض می باشد وظرفیت جهت باربری توسط این خودرو حدود500 کیلوگرم است.
  • نیسان بار دارای 2.2 طول و1.4 عرض که ظرفیت این این ماشین جهت باربری حدود2 تن است.
  • خاور سقف دار با طول5 و عرض2.2 دارای ظرفیت حمل بار 3 تن است. 
  • خاور رو باز با طول 5.8 و عرض2.2 دارای ظرفیت حمل بار 4 تن خواهد بود.