باربری شهرک صنعتی خرمدشت

باربری شهرک صنعتی خرمدشت

باربری شهرک صنعتی خرمدشت

منطقه صنعتی خرمدشت در شرق تهران با دارا بودن سابقه ای بیش از 3 دهه و وسعتی در حدود 250 هکتار با وجود برخورداری از توان صنعتی بالا و جای دادن تعدادی از موفق ترین و بزرگترین واحدهای صنعتی از جمله شرکت بزرگ و معتبر پلیران اتصال است .منطقه صنعتی خرمدشت به عنوان یک محدوده صنعتی بر روی نقشه تهران قرار دارد.این منطقه از سه طرف به : خرمدشت ، سیاه سنگ و 24 متری سینا راه دارد. اصناف مستقر در آن اکثرا کارگاه های نظیر: کارگاههای نجاری ، مبلمان ، آهن آلات تولید قطعات صنعتی آسانسورسازی و کارگاه های موادشیمیایی می باشند.از عمده فعالیت های شهرک صنعتی خرمدشت : تولید چوب ، قطعات چوبی و برش چوب است.

مناطق صنعتی خرمدشت مزیت نسبی شهرستان محسوب می‌شوند و ظرفیت بسیار خوبی برای اشتغالزایی و توسعه وتولید دارند و با رشد و توسعه جمعیت باید برای توسعه اشتغال نیز برنامه ریزی کرد تا توسعه این شهر تنها به جمعیت و ساخت و ساز مسکونی وتجاری محدود نشود.

سه دانشگاه علوم شناختی، دانشگاه آزاد، پیام نور در پردیس مستقر است و پارک فناوری پردیس محل اسقرار شرکتهای دانش بنیان زیادی است و از سوی دیگر حضور ۴ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی و صنعتی در شهر پردیس را باید نمونه عملی اشتراک علم و صنعت در این شهر دانست. شورای صنعتی خرمدشت هیأت امنایی و با مشارکت صنعتگران اداره می‌شود و این مجموعه برای ساماندهی و بهبود وضعیت نقاط کارگاهی با فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت، محیط زیست، منابع طبیعی، شهرداری و سایر ادارات استانی وشهرستانی در تعامل هستند.

حمل بار از باربری شهرک صنعتی خرمدشت به تهران و شهرستان

شرکت باربری یک می‌تواند تمامی بارها و محموله های شما را ا ز شهرک صنعتی خرمدشت به هر نقطه از کشور، ارسال نماید. برای حمل بار از باربری شهرک صنعتی خرمدشت به شهرستان‌های مختلف، فقط کافی است گوشی خود را برداشته و با شماره های ما تماس بگیرید.

انواع بارهایی که توسط باربری شهرک صنعتی خرمدشت جابه‌جا می‌شوند

صنایع مختلف خدمات و محصولات متنوعی دارند. بنابراین بارها و محموله های مختلف در اندازه های مختلف توسط باربری یک قابل جابجایی است که در زیر به چند مورد اشاره می‌کنیم:

  • تجهیزات مختلف حوزه ی چوب و مبلمان
  • آهن آلات
  • مواد شیمیایی
  • ورق‌های چوب mdf و الوار و تولیدات کارگاهی
  • سازه‌ها و محصولات مختلف
  • خدمات باربری شرکت باربری یک

شرکت باربری یک برای خدمت به صنعتگران شهرک صنعتی خرمدشت، خدمات مختلفی ارائه می‌دهد که عبارت‌ هستند از:

  • ارائه بیمه نامه باربری
  • ارسال بار از مبدا به تمام نقاط مورد نظر
  • ارائه مشاوره آنلاین حمل و نقل
  • بسته بندی کاملا ایمن تجهیزات
  • داشتن تیم با تجربه، وقت‌شناس، تمیز کار و خبره
  • قابلیت درخواست آنلاین وانت بار در هر ساعت از شبانه روز

ثبت سفارش باربری از شهرک صنعتی خرمدشت

برای بهره مندی از خدمات شرکت باربری یک در راستای باربری از شهرک صنعتی خرمدشت میتوانید از دو روش آنلاین و تلفنی ثبت سفارش کنید و پس از اینکار هماهنگی های لازم جهت ارسال خودرو مناسب ، بسته به حجم بار و محموله های شما انجام خواهد شد .

نرخ کرایه باربری از شهرک صنعتی خرمدشت

جهت اطلاع از لیست قیمت باربری از شهرک صنعتی خرمدشت می‌توانید با شماره تماس‌های شرکت ما تماس بگیرید. عموما هزینه باربری در شرکت باربری یک از شهرک صنعتی خرمدشت تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد از جمله:

  • وزن و حجم بار
  • نوع ماشین
  • میزان پوشش بیمه
  • محل و زمان بارگیری و مهم‌تر از همه تخلیه بار
  • مقصد و میزان مسیر پیموده شده

حتما شما هم از اینکه محصولاتتان را با زدگی و خوردگی تحویل بگیرید خسته شده اید و از باربری های بی مسئولیت خیلی دلخورید !! اما ما اینجاییم تا دیگر نگرانی بابت حمل وسایل منزل و یا تولیدی و کارخانه خودتان از شهرک صنعتی خرمدشت به تمام نقاط کشورنداشته باشید و با خیالی آسوده بارتان را تحویل بگیرید.

شرکت باربری یک بار شما را از شهرک صنعتی خرمدشت علاوه بر تهران به اقصی نقاط کشور در نهایت دقت در تمام مراحل بارگیری و حمل ارسال می‌کند. تمام کارخانه ها و مشاغلی که در شهرک صنعتی خرمدشت و حتی اطراف آن وجود دارد نیازمند همکاری با یک باربری معتبرو قابل اطمینان هستند و قطعا باربری یک به علت سابقه ی درخشان چندین ساله ی خود و همچنین فراهم کردن تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز مشتری انتخاب اول خواهد بود .

تعرفه قیمت های شرکت باربری یک طبق تعرفه های اعلامی از سوی اتحادیه باربری است و مشتریان گرامی پیش از درخواست ارسال بار می توانند نسبت به استعلام اقدام کنند هم چنین تعرفه قیمت به وزن و حجم بار، نوع ماشین، میزان پوشش بیمه، محل و زمان بارگیری و هم چنین تخلیه بستگی دارد. خدمات شرکت باربری یک به صورت 24 ساعته و شبانه روزی است و در هر ساعت از شبانه روز که به خدمات این شرکت نیاز داشتید کافی است با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

شرکت باربری یک از چه وسایل نقلیه ای برای حمل و نقل استفاده می کند؟

شرکت باربری یک حاضر به ارائه خدمات باربری صنعتی و همینطور حمل اثاث منزل در کوتاه ترین زمان و بهترین حالت ممکن است. این شرکت برای انتقال انواع بار از شهرک صنعتی خرمدشت به تمام نقاط کشور با انواع ماشین های سنگین و نیمه سنگین حاضر به ارائه خدمات باربری میباشد . ماشین ها برای جابه جایی و انتقال بار، مطابق با وزن و حجم بار در نظر گرفته می شوند برای اطلاعات بیشتر از ظرفیت هر کدام از وسایل نقلیه می توانید با کارشناسان ما در شرکت باربری یک ، که بصورت 24 ساعته گوش به زنگ هستند تماس بگیرید.

وسایل نقلیه شرکت باربری یک جهت باربری از شهرک صنعتی خرمدشت

شماره های لازم برای تماس در روی سایت درج شده است. تمام ماشین های این شرکت از تجهیزات به روز و کاملی برای انتقال و جابه جایی بار استفاده می کنند.

این وسایل نقلیه از قرار زیر هستند:

کامیون تک

کامیون جفت

خاور

نیسان

کامیونت بادسان و ایسوز

تریلی چادری 

تریلی کمر شکن

تریلی بغل دار

تریلی کفی