باربری شهریار

باربری شهریار

اگر قصد باربری و حمل و نقل کالا به شهریار و یا از شهریار به تهران و سایر استان ها را دارید با ما در این مقاله همراه باشید تا با باربری شهریار اشنا شده و از خدمات شرکت باربری یک درباربری شهریار مطلع شوید.

شهریار یکی از شهر های استان تهران می باشد که در غرب این استان واقع شده است. شهر شهریار مرکز شهرستان شهریار بوده و دارای آب و هوایی پاک و تمیز می باشد. وجود باغات بسیار در شهریار علت پاکی هوای آن است. شهریار دارای باغستان های فراوان با محصولات بسیار معروف می باشد. اقتصاد شهر شهریار به بخش های کشاورزی، دامداری، صنعت، معدن، مسکن و ساخت و ساز تقسیم می شود.

اکثر ساکنان شهریار در بخش کشاورزی و دامداری مشغول به کار هستند. شهریار از گذشته به یکی از قطب های اصلی تولید انواع میوه، محصولات کشاورزی، دامی و لبنی مبدل شده است.

شهرک های صنعتی بسیاری در شهریار وجود دارد که دلیل مهاجرت بسیار از از افراد به این شهر می باشد. شرکت های تولیدی بسیاری از جمله تولید تجهیزات ورزشی و معادن شن و ماسه در شهریار وجود دارند که اکثر مهاجرین ساکن شهریار در این بخش ها مشغول به کار هستند.

شهر شهریار در بخش ساخت و ساز و مسکن نیز بسیار فعال بوده و نوسازی و شهرک سازی به یکی از فعالیت های مورد توجه ساکنین شهر تبدیل شده است. از جمله مکان های مناسب برای فعالیت در بخش مسکن و ساخت و ساز شهر اندیشه در شهریار است که دارای فازهای 6 گانه می باشد.

با تمام این تفاسیر وجود باربری در شهریار، باربری از تهران به شهریار و باربری از سایر شهر ها به شهریار امری بسیار مهم و ضروری است.

باربری شهریار میدان نماز

باربری میدان نماز واقع در شهریار، ارائه دهنده خدمات باربری با کامیونهای VIP، وانت بار و کامیونهایی با اتاق بزرگ با کادری مجرب، ماهر و متخصص در حمل و نقل اثاثیه منزل، اثاث کشی و بسته بندی همه نوع باری را به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی از میدان نماز شهریار در سریع ترین زمان ممکنه به مقصد مورد نظر شما می رساند. قیمت باربری از میدان نماز شهریار به نوع کامیونی که بار شما را حمل می کند و تعداد کارگران مورد استفاده بستگی دارد. برای اینکه حمل بار ارزان ازمیدان نماز شهریار به نقاط مختلف داشته باشید می توانید با تماس و گرفتن مشاوره از کارشناسان باربری ما بهترین تصمیم را برای انتخاب نوع کامیون و تعداد کارگران برای حمل بار از میدان نماز شهریار به مقصد خودتان داشته باشید.

برای حمل نهال در میدان نماز شهریار می توانید از وانت بار استفاده کنید. به دلیل کم حجم بودن نهال می توان تعداد زیادی نهال را در وانت بار اتاق دار بارگیری و به مقصد حمل کرد در کل اگر از وانت رو باز برای حمل نهال می خواهید استفاده کنید باید ریشه هار بپوشانید تا در حرکت و جریان باد ریشه ها خشک نشوند. این نکته را در نظر بگیرید برای حمل نهال به نقاط دور دست که 1 تا 2 روز از میدان نماز شهریار فاصله دارند باید از کامیون های کانتینردار یا اتاق بزرگی که پوشش مناسبی دارند استفاده کنید. کارگران باربری میدان نماز شهریار تمام نکات بار گیری و حمل نهال را آموزش دیده و در این زمینه ماهر هستند. پس شما با خیال راحت می توانید اینکار را به ما بسپارید.

برای حمل مصالح ساختمانی به صورت ارزان قیمت از قبیل سیمان، آجر، شن، ماسه، خاک و گچ از میدان نماز شهریار می توانید میزان بار مورد نیاز خود  را به کارشناسان ما اعلام و نوع و نحوه حمل مصالح ساختمانی را از آنها سوال کنید. برای مثال برای حمل آجر، شن و ماسه باید از کامیون ها و وانت بارهای کمپرسی استفاده کنید تا هنگام تخلیه مصالح ساختمانی در مقصد نیازی به کارگر نداشته باشید و سرعت تخلیه مصالح هم به شدت بالا می رود. اما برای حمل و تخلیه مصالح از قبیل سیمان و گچ که به صورت پاکتی هستند در هنگام بارگیری و تخلیه نیاز به کارگر ماهر و مجرب دارید تا به منظور اشغال شدن فضای کمتر در ماشین حمل و مقصد به صورت کاملا صحیح کار بارگیری و تخلیه و چیدمان این نوع مصالح را انجام دهند.

برای حمل صنایع چوبی از قبیل تخت، میز و صندلی از طریق باربری میدان نماز شهریار به نقاط مختلف می توانید با شرکت باربری واقع در میدان نماز شهریار تماس گرفته و با اعلام نوع، ابعاد و اندازه و تعداد میز، صندلی و تخت چوبی نوع خودرو باربری مناسب صنایع چوبی در میدان نماز شهریار را انتخاب کنید تا حمل باری سریع، ارزان قیمت و بدون دردسر را تجربه کنید. کارگران باربری میدان نماز شهریار کارگرانی با تجربه و ماهر در زمینه حمل و بسته بندی مبلمان و صنایع چوبی می باشند. یکی از مزایای باربری میدان نماز شهریار استفاده از کارگران و رانندگان با تجربه و ماهر است تا باری که حمل می کنند  را بدون کوچکترین صدمه ای به مقصد برسانند.

باربری در شهریار

باربری ترمینال شهریار

باربری از پایانه باربری شهریار که واقع در میدان نماز، بلوار رسول اکرم(ص)، روبروی شهر بازی پارک 22 بهمن می باشد به تمامی 7 شهر شهرستان شهریار به وسیله شرکت باربری یک صورت می پذیرد.

بسته به این که بار دریافتی شما نیازمند چه خودروی باربری (روباز یا سر بسته) می باشد، حساس بودن به ضربه دما، نور و یا این که نیاز به حمل بار در شرایط خاصی می باشد یا خیر خودرو باربری مناسب برای شما ارسال می گردد. شرکت باربری یک از مجهزترین و بروزترین خودروهای باربری استفاده نموده و محموله شما شما را در نهایت صحت و سلامت از باربری ترمینال شهریار به مقصد مورد نظر شما مشتریان عزیز و گرامی تحویل می دهد.

همچنین دریافت بار از ترمینال باربری شهریار در زمان مناسب، توسط کادر مجرب و کارشناس با دقت و هماهنگی هر چه تمام تر صورت می‌ پذیرد چرا که کسب رضایت مشتریان گرامی همواره مهم‌ ترین هدف شرکت ما می باشد.

باربری امیدیه شهریار

امیدیه در شهرک فاز ۲ مخابرات شهریار در استان تهران واقع شده است. امیدیه از لحاظ موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بازار میوه و تره بار، بازار بزرگ ولیعصر شهریار، اداره مخابرات و اداره جهاد کشاورزی شهریار قرار دارد.

باربری میوه و تره بار شهریار، بار میوه را به تمام نقاط شهریار، ایران و تمامی پایانه های مرزی حمل می کند. اگر قصد صادرات میوه و تره بار از بازار میوه و تره بار شهریار به سایر نقاط و پایانه های مرزی مانند پایانه مرزی پرویزخان، مرز شوشمی، مرز خسروی، پایانه مرز میرجاوه، پایانه مرزی رازی، پایانه مرزی بیله سوار،‌ پاینه مرزی جلفا و … را دارید می توانید با باربری امیدیه شهریار تماس بگیرید. باربری امیدیه شهریار به منظور جلوگیری از متضررشدن بازرگانان و افزایش کیفیت صادرات کار بارگیری، حمل و تخلیه را با رعایت تمام نکات ایمنی و پروتکل های بهداشتی جلوگیری از شیوع کرونا انجام میدهد. کارکنان باربری امیدیه شهریار بار میوه را با وسواس خاصی جا به جا می کنند تا بار میوه بدون هیچگونه درصد افت و تلفات بار روبرو شود.

خودروی باربری شهریار

باربری میوه و تره بار امیدیه شهریار انواع وانت، کامیون و تریلی را برای حمل بار از میوه از شهریار به سایر نقاط در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید متناسب به نوع بار و نیاز خود وسیله حمل میوه را انتخاب کنید. انواع وسایل نقلیه مناسب برای حمل میوه و تره بار عبارتند از:

  • وانت برای حمل میوه و تره بار
  • نیسان وانت برای حمل میوه و تره بار
  • خاور برای حمل میوه و تره بار
  • کامیون ۱۰ تن برای حمل میوه و تره بار
  • کامیون ۱۵ تن برای حمل میوه و تره بار
  • کامیون ۹۱۱ برای حمل میوه و تره بار
  • تریلی کفی برای حمل میوه و تره بار
  • تریلی بغلدار برای حمل میوه و تره بار
  • تریلی ترانزیت چادری برای حمل میوه و تره بار

بیمه نامه باربری امیدیه شهریار

بیمه نامه باربری تمامی خدمات حمل بار را تحت پوشش بهترین بیمه ها قرار می دهد. استفاده از بیمه نامه برای بار میوه و تره بار به دلیل داشتن تلفات در تصادفات، شرایط نامناسب، خراب شدن در سرما یا گرمای شدید بسیار ضروری می باشد.

باربری لوازم و اجناس مغازه امیدیه شهریار

فروشگاه ها و مغازه های مختلفی در سطح امیدیه شهریار وجود دارد که دارای اجناس متنوعی از قبیل مواد غذایی، بهداشتی، آرایشی و پوشاک هستند. باربری امیدیه شهریار برای سهولت حمل بار مغازه های مختلف راهکارهای مناسبی در نظر دارد تا بر اساس نوع جنس خدمات باربری ویژه ای را در اختیار صاحب بار قرار بدهد. برای حمل لوازم و اجناس فروشگاه های مواد غذایی که دارای تجهیزات یخچال و مواد فاسد شدنی هستند از وانت و کارگر مجرب برای حمل اصولی یخچال مغازه استفاده می کند. تا شما با خیالی آسوده مغازه خود را در شهریار تاسیس کنید.

برای باربری تولیدی پوشاک و بوتیک و مزون که حجم زیادی از پارچه و لباس شامل کار آنها می شود و این مقدار زیاد از پارچه و لباس در اسفند ماه و قبل از عید نوروز و همچنین در روزهای بازگشایی مدارس چندین برابر می شود باربری امیدیه شهریار تدابیر برای سهولت این عزیزان اندیشیده تا با خیالی راحت و آسوده به کار تولید و پوشاک خود برسند. باربری امیدیه شهریار برای حمل کمد، ویترین، مانکن، چرخ خیاطی، میز برش، اتو پرس، رگال و سایر وسایل خیاطی و فروشگاه های پوشاک که بسیار حساس هستند و کوچکترین ضربه وارده به آنها میتواند کاسبی این عزیزان را مختل بکند از کارکنان مجربی برای بسته بندی، بارگیری و تخلیه با احتیاط کامل این وسایل استفاده می کند تا آسیبی به آنها نرسد.

باربری اندیشه شهریار

شهر اندیشه یکی از شهرهای پرطرفدار برای سکونت می باشد. این منطقه مسکونی دارای 6 فاز می باشد. یکی از مهمترین مکان های شهر اندیشه بازار بزرگ نقش جهان اندیشه می باشد که کسب و کارهای متنوعی را در خود جای داده. همچنین در سطح شهر اندیشه مجتمع های تجاری دیگری مانند مجتمع تجاری نگارستان، مجتمع تجاری ارغوان، مجموعه ورزشی الماس، بیمارستان فوق تخصصی نور، سالن سینمای ساحل و چندین پارک و بوستان وجود دارند تا این شهر از لحاظ امکانات رفاهی در شرایط مطلوبی باشد.

حمل اثاث منزل شهر اندیشه شهریار

عمده کاربری شهر اندیشه شهریار مسکونی می باشد. به همین منظور باربری شهر اندیشه شهریار خدمات ویژه ای را برای حمل بار اسباب و اثاثیه منزل به ساکنین محترم این شهر ارائه می دهد.

باربری میلاد شهریار

اگر قصد اسباب کشی و حمل بار و اثاثیه منزل را دارید باربری میلاد شهریار با انواع وانت و کامیون، خاور و ایسوزو با کارگر برای بسته بندی و حمل یخچال ساید با صرف کمترین هزینه و زمان اینکار را در شهریار برای شما انجام می دهد. شما برای انجام اسباب کشی نیازمند یک برنامه ریزی و روشی حساب شده هستید. انجام اینکار در برخی مواقع بسیار سخت و طاقت فرسا می شود. اسباب و وسایل خانه در هر صورتی که هست باید حمل شود و برای حمل هر یک از اثاث منزل نکاتی را باید رعایت کرد. همانطور که گفتیم کار حمل اثاثیه کاری سخت و مشکل مخصوصا برای افراد کم تجربه می باشد. همچنین همه افراد خیالشان در هنگام اسباب کشی از انجام به موقع و صحیح اینکار به طور کامل راحت نیست و نیاز به کمک افرادی با تجربه بیشتر دارند. به هر حال باید این مطلب را قبول بکنیم که هر کاری راهی دارد و هر فردی توانایی انجام یک کار را دارد.

برای انجام اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل مشاوران با تجربه طولانی در کار اسباب کشی می توانند به شما در انتخاب بهترین روش برای اسباب کشی کمک کنند. پس از گرفتن مشاوره می توانید کار اسباب کشی خود را توسط باربری میلاد شهریار اناجام بدهید تا خیالتان از بابت فرآیند بارگیر، حمل، تخلیه و بارچینی آسوده باشد. تمام کارکنان باربری میلاد شهریار کارکنانی باتجربه و آموزش دیده هستند. هر یک از کارکنان در بخش تخصصی خود به کار گرفته می شود و هر کدام کار محوله به خود را به نحو احسنت انجام می دهد. به عنوان مثال کارگر بسته بندی در کار بسته بندی مهارت و کارگر حمل بار در کار حمل بار مهارت دارد. به همین منظور کار اسباب کشی شما بدون ایجاد هیچ گونه خسارتی به وسایل شما انجام می شود.

ممکن است که در انتخاب شرکت باربری دقت لازم را نداشته باشید و به دلیل ارزان قیمت بودن باربری یا دلایل دیگر تصمیم درستی نگیرید که امکان دارد مشکلاتی از قبیل گم و گور شدن وسایل، افزایش قیمت در هنگام بارگیری و تخلیه،‌ نداشتن بیمه و آسیب دیدن وسایل برای شما پیش بیاید.

در نهایت به این جمله بسنده می کنم که هرگز کار اسباب کشی منزل را به باربری های متفرقه و کارکنان کم تجربه و ناکاربلد نسپارید.

اگر همچنان برای اسباب کشی در میلاد شهریار نیاز به کمک دارید با مشاوران ما تماس و از آنها به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

باربری باغستان شهریار

باغستان شهریار در بخش مرکز شهرستان شهریار قرار دارد. محدوده شهر جدید باغستان از سه راه شهریار تا جنوب شرقی شهریار و از جنوب تا اتوبان ساوه امتداد دارد.  

برای دسترسی به منطقه باغستان شهریار از محور های اصلی و همچنین محور های فرعی که به این منطقه منتهی می شوند می  توان استفاده نمود. از جمله مسیرهای منتهی به باغستان شهریار بزرگراه فتح، محور تهران – شهریار، محور ترانزیت تهران به غرب، آزاد راه تهران – ساوه و بزرگراه آزادگان می باشد.

شرکت باربری یک آماده خدمات رسانی به مشتریان در زمینه باربری از باغستان شهریار به شهر ها و سایر استان ها و از دیگر شهر ها و استان ها به باغستان شهریار می باشد . خدمات باربری باغستان شهریار توسط انواع خودروهای باربری مانند تریلی، خاور مسقف و روباز، کامیون تک، کامیون جفت، نیسان بار و وانت بار انجام می پذیرد.

برای حمل بار میوه به سردخانه، حمل بار ماکارونی، حمل بار آرد، دان مرغی، مرغ می توانید از خدمات باربری باغستان شهریار بهره مند شوید. فقط کافیست با باربری باغستان شهریار تماس گرفته و نام بار مورد نظر و مقدار آن را به کارشناسان ما اعلام بکنید. بقیه کارها از سوی باربری باغستان شهریار انجام می گیرد.

باغستان شهریار یا باغستان تهران در سال ۱۳۷۹ از ادغام روستای مهدیه ،  خادم آباد، روستای ده مویز روستای سعیدآباد و روستای نصیر آباد به یک شهر تبدیل و یک شورا برای آنها تشکیل شد. که همه این روستاها را باغستان نام گذاری کردند. این شهر دارای 5 فاز می باشد که شهرک های مطهری و صادقیه نیز در قسمت شهر جدید باغستان قرار دارند.این شهرک با روستای خادم آباد همجوار است.

تلفن باربری شهریار

شماره تلفن های باربری شهریار:

02155208512

02155205896

02165299600

02165299500

اتحادیه باربری شهریار

ممکن است که بسیاری از مردم فقط بخواهند از خدمات باربری شهریار استفاده بکنند و دانستن اطلاعتی در مورد اتحادیه باربری شهریار برایشان مهم و ضروری نباشد. مگر اینکه نیاز به آن داشته باشند.

شرکت های باربری شهریار دارای صنف می باشند که نام رسمی آن (اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری) است.

آدرس اتحادیه باربری شهریار : تهران، شهریار، خیابان شهیدبهشتی - کوچه رودکی - پلاک ۳ - مجتمع صادقیانی - طبقه دوم - واحد ۵

شماره تلفن باربری شهریار : ۶۵۲۲۲۹۴۵ – ۶۵۲۴۹۵۰۷

به دلیل تعداد کم باربری در شهریار، وظایف اتحادیه باربری شهریار به اتحادیه صنف فروشندگان اتوموبیل شهریار سپرده شده است.

مشاغل تحت پوشش اتحادیه باربری شهریار

اتحادیه باربری شهریار دارای وضایف مشخصی است و مشاغلی که تحت پوشش این اتحادیه قرار می گیرند در لیست زیر آورده شده:

  • خرید، فروش و حق العمل کاری انواع خودرو های سبک
  • خرید، فروش و حق العمل کاری انواع خودروهای سنگین و نیمه سنگین
  • فعالیت های مربوط به اداره کاروانسرا و گاراژ و توقفگاه (پارکینگ)
  • نمایندگی فروش موتور سیکلت و موتور گازی و لوازم یدکی آن
  • خدمات باربری پیک موتوری
  • کرایه جرثقیل با راننده
  • دفتر خدمات ارسال بار و کالای سبک درون شهری
  • کرایه ماشین آلات راهسازی و ساختمانی با اپراتور
  • خدمات حمل ونقل فرآورده های نفتی- شیمیایی و پتروشیمی
  • خدمات حمل و نقل دام و طیور
  • کرایه تریلی و کامیون بدون راننده
  • کرایه یا اجاره اتوبوس و مینی بوس بدون راننده