حمل اثاث منزل

حمل اثاث منزل

هر چیزی که برای اسباب کشی و حمل اثاث منزل باید بدانید 

حمل اثاثیه منزل یکی از صدها مسائل مهمی است که امروزه با آن رو به رو هستیم. مسئله ای که ممکن است هر ساله و یا هر چند سال یک بار برایمان پیش آید که کم و کیفیت آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

حمل اثاثیه منزل از دیدگاه بسیاری از افراد یک امر بسیار سخت و دشوار می باشد. شاید این دیدگاه ناشی از نداشتن تجربه کافی در این زمینه باشد. بی شک هر چه در این امر کم تجربه تر باشید بیشتر به مشکل بر خواهید خورد. به وقوع پیوستن همین مشکلات باعث ایجاد دلسردی و دشواری آن می شود. در امر حمل اثاثیه منزل چیزی که بیشتر از همه برای افراد ایجاد دغدغه و استرس کرده آسیب دیدن اسباب و اثاثیه منزل می باشد. آیا به هنگام آسیب دیدگی سرویس های چوبی و یا شکستن ظروف قیمتی و یا ...کسی پاسخگو خواهد بود؟ آیا کسی خسارات وارده را جبران می نماید؟ به همین دلیل است که حمل اثاثیه منزل به یک دغدغه و چالش تبدیل شده است. مخصوصا اگر هر سال ناچار به اسباب کشی منزل باشید.

اما ما به شما ثابت می کنیم که حمل اثاثیه منزل آن طور که تصور می کنید دشوار و پیچیده نخواهد بود بلکه می تواند بسیار لذت بخش هم باشد. البته اگر اصول و قواعد اسباب کشی منزل را رعایت کنید. شما برای یک اثاث کشی اصولی و بی دغدغه ملزم به رعایت نکات و قوانین آن هستید. هر چند اگر در این امر تجربه کافی را داشته باشید حتما مطلع هستید که با رعایت و در نظر گرفتن اصول اسباب کشی در این امر دچار مشکلات ناشی از آن نخواهید شد.

حمل اثاثیه منزل دارای پیچدگی های خاص خود می باشد و نیاز به تخصص ویژه دارد. اگر شما اسباب کشی منزل خود را به یک شرکت اثاث کشی با تجره و متعهد بسپارید می توانید این اطمینان را داشته باشید که دیگر برای لوازم منزلتان خسارتی به بار نخواهد آمد و شما نیز آرامش خاطر داشته و از یک اسباب کشی اصولی و مطمئن لذت خواهید برد.

بسته بندی

بسته بندی در حمل اثاثیه منزل

یکی از مواردی که در حمل اثاثیه منزل بسیار حائز اهمیت بوده و ضروری می باشد، بسته بندی درست و اصولی لوازم است. بدون تردید اگر امر بسته بندی جدی گرفته نشود و به شیوه اصولی انجام نشود در هنگام اثاث کشی منزل صد در صد دچار مشکلات بسیاری خواهید شد. انجام بسته بندی حرفه ای و اصولی از پیش آمدن مشکلاتی نذیر شکستگی و رنگ پریدگی لوازم و اتفاقاتی از این قبیل جلوگیری خواهد کرد. شرکت باربری یک به عنوان یک شرکت اسباب کشی حرفه ای و معتبر ارائه دهنده خدمات بسته بندی اصولی به همراه کادر متبحر در این زمینه نیز می باشد. افراد متخصص در زمینه بسته بندی تمام لوازم منزل از کوچکترین لوازم موجود در آشپزخانه گرفته تا بزرگترین لوازم منزل مانند مبلمان و میز و صندلی را به حرفه ای ترین روش های روز دنیا بسته بندی می نمایند. روش های بسته بندی که در شرکت باربری یک انجام می شود بابل رپ و استرچ رپ نام دارد. آیتم هایی که در امر بسته بندی به کار می رود شامل کارتن های محکم 3 تا 5 لایه، چسب، سلفون، ضربه گیر های حبابی و ... می باشد. پس از انجام مراحل بسته بندی افراد تیم تمامی جعبه ها و کارتن ها را برچسب گذاری کرده تا چیدمان لوازم منزل به آسانی صورت گیرد.

مناسب ترین خودرو جهت حمل اثاثیه منزل

مناسب ترین خودرو جهت حمل اثاثیه منزل با توجه به میزان بار و لوازم منزل تعیین می شود. جهت اسباب کشی منزل می توان از انواع خودروهای باربری مانند خاور های بزرگ و یا حتی از وانت بار و نیسان بار نیز استفاده نمود بنابراین فقط میزان و ابعاد لوازم منزل شماست که تعیین کننده نوع خودرو می باشد.

با توجه به تخصصی بودن حمل اثاثیه منزل خودرویی مناسب این کار می باشد که مخصوص به حمل اثاثیه باشد. منظور از مخصوص بودن این است که دیواره های خودرو حمل اثاثیه منزل موکت کاری و مجهز به تعداد زیادی پتو باشد تا از آسیب دیدگی لوازم جلوگیری شود. برای تعیین مناسب ترین خودرو حمل اثاثیه منزل می توانید با مشاوران شرکت باربری باربری یک تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

شرکت باربری یک به عنوان معتبر ترین اتوبار تهران مجهز به انواع خودرو های باربری جهت حمل اثاثیه منزل و ارائه دهنده خدمات وانت بار تهران و نیسان بار تهران نیز می باشد.

حمل اثاثیه منزل در تهران

حمل اثاثیه منزل در تهران با مشکلات بسیار زیادی مواجه است. چرا که مسافت ها طولانی بوده و شلوغی خیابان ها و همچنین ترافیک خود باعث بیشتر کردن مشکلات خواهد شد. بسیاری از شرکت های اثاث کشی که در تهران مشغول به کار هستند در تمام فصول سال فعالیت نمی کنند و خدمات خود را فقط در فصول خاصی از سال مانند تابستان که مشتری زیاد می باشد ارائه می دهند. مسلما این چنین شرکت هایی در کار خود تجربه کمتری نسبت به سایر شرکت هایی که در تمام فصول سال فعال هستند دارند. جهت حمل اثاثیه منزل در تهران توجه داشته باشید که حتما از میزان رضایتمندی سایر مشتریان آن شرکت مطلع شوید.

شرکت باربری باربری یک به عنوان بهترین اتوبار غرب تهران تمام خدمات مربوط به باربری را در تمام نقاط تهران و در همه ایام سال حتی روزهای تعطیل عرضه می کند. همچنین این شرکت با بهره گیری از مجرب ترین رانندگان که با تمام محله های شهر تهران آشنا هستند سریع ترین و مطمئن ترین خدمات اسباب کشی را ارائه می دهد.

حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان

بسیاری از ساکنین شهر تهران به علت مشکلات زندگی و شلوغی و همینطور ترافیک این شهر سکونت در شهرستان را انتخاب کرده و به شهرهای دیگر ایران مهاجرت می کنند. همین مهاجرت نیازمند شرکت باربری مطمئن نیز می باشد. از طرفی بسیار از ساکنین شهرستان برای خرید لوازم منزل و جهیزیه با توجه تنوع بالای محصولات ترجیح می دهند که در تهران خرید های خود را انجام دهند و به همین دلیل است که یکی از پر متقاضی ترین خدمات شرکت های باربری تهران حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان می باشد. با توجه به طولانی بودن مسیر تهران به شهرستان و احتمال آسیب دیدگی لوازم انتخاب شرکت باربری مطمئن و با تجربه الزامی است. شرکت باربری یک ارائه دهنده بهترین خدمات حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان می باشد. هدف این شرکت تضمین سلامت بار بوده و همواره در جهت کسب رضایت مشتری می کوشد.

نکات کلیدی و مهم در حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان

برای حمل اثاث منزل از تهران به شهرستان موارد و نکات مهمی وجود دارد که باید توجه ویژه ای به آنها کرد 

نکات کلیدی و مهم در حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان شامل موارد ذیل می باشد :  

  • انتخاب خودروی دارای بارنامه دولتی جهت تردد در سطح کشور
  • همراه داشتن اصل و یا کپی بارنامه دولتی به عنوان رسید
  • بیمه بودن خودروی باربری
  • داشتن بیمه نامه باربری
  • تطبیق مشخصات داخل بارنامه با موارد درخواست داده شده مانند نام ونام خانوادگی، نوع بار، هزینه بار، بیمه، یکسان بودن پلاک عقب و جلو خودرو و ...
  • از قرار دادن اشیاء گرانبها مانند طلا و جواهر در داخل خودرو باربری خودداری کنید.
  • انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات GPS جهت چک کردن خودروی باربری در طول مسیر
  • بسته بندی دقیق و اصولی جهت جلوگیری از آسیب دیدگی لوازم
  • بهره گیری از کارگران با تجربه جهت چیدمان لوازم منزل درون خودروی باربری
  • تهیه لیست از تمامی جعبه ها در هنگام بارگیری و چک کردن تمام جعبه ها مطابق لیست در هنگام تخلیه
  • چک کردن تمامی اتاق ها، داخل کمد ها و کابینت ها قبل از خروج
  • پوشاندن ریشه فرش ها از دو طرف توسط چسب محکم جهت جلوگیری از آلوده شدن 

بهترین زمان جهت حمل اثاثیه منزل

بیشتر افراد و خانواده ها ترجیح می دهند اسباب کشی منزل خود را به روزهای تعطیل یا اواخر هفته موکول کنند. بر همین اساس تقاضای حمل اثاث منزل در روزهای تعطیل افزایش می یابد.با افزایش مشتریان در روزهای تعطیل ممکن است کیفیت خدمات شرکت های باربری کاهش یابد و یا حتی شرکت ها نرخ خدمات خود را به بالاتر از حد معمول افزایش دهند. از طرفی با افزایش فشار کاری راندمان کاری تیم باربری پایین خواهد آمد. همچنین در روزهای تعطیل خیابان های شهر تهران از لحاظ شلوغی و ترافیک مناسب حمل اثاثیه منزل نمی باشند. پس بهترین زمان برای حمل اثاثیه منزل در تهران اواسط هفته می باشد تا هم با مشکلاتی که در روزهای تعطیل وجود دارد مواجه نشوید و هم این که کیفیت خدماتی که دریافت می کنید بالاتر خواهد بود و مهم تر از همه هزینه باربری کمتری پرداخت خواهید کرد.

تعیین نرخ و قیمت حمل اثاثیه منزل

تعیین نرخ و قیمت حمل اثاثیه منزل بر اساس فاکتورهایی که از سوی اتحادیه باربری معین شده می باشد. فاکتور های معین شده توسط اتحادیه باربری شامل نوع خودرو حمل اثاثیه منزل، تعداد کارگران، میزان بار، استفاده از خدمات بسته بندی، بیمه نامه باربری، تعداد لوازم سنگین مانند یخچال ساید بای ساید، گاو صندوق، تردمیل، پیانو و ... می باشد. جهت اطلاع از آخرین نرخ و قیمت حمل اثاثیه منزل با مشاوران ما تماس حاصل نموده و میزان بار و همچنین خدمات دریافتی خود را تعیین نمایید. مشاوران ما در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان می باشند.

بسته بندی

خدمات حمل اثاثیه منزل در شرکت باربری یک

شرکت باربری یک برای حمل اثاث منزل شما خدمات ویژه ای را درنظر گرفته است .

خدمات ویژه حمل اثاثیه منزل در شرکت باربری یک به شرح زیر می باشد : 

  • عرضه کننده مشاوره رایگان توسط مشاوران آگاه در همه زمینه های باربری و اسباب کشی منزل و در تمام ساعات شبانه روز
  • عرضه کننده خدمات بسته بندی تمام لوازم و اثاثیه منزل به روش بابل رپ و استرچ رپ
  • ارسال تیم بسته بندی آشنا با مدرن ترین و مطمئن ترین روش های بسته بندی لوازم و اثاثیه
  • حمل اثاثیه منزل در تهران
  • حمل اثاثیه منزل در شهرستان
  • حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان
  • ارسال کارگر حمل کننده لوازم با قدرت بدنی بالا و آشنا با روش های نوین حمل اثاثیه منزل
  • عرضه کننده انواع خودروهای باربری مانند کامیون، خاور مسقف و روباز، نیسان بار، وانت بار و ... به همراه رانندگان حرفه ای و متعهد
  • باز و بسته کردن انواع لوازم منزل مانند تخت خواب، انواع میز، یخچال ساید بای ساید و ...
  • عرضه کننده خدمات چیدمان لوازم منزل پس از اسباب کشی و ...

 

انتخاب مناسب ترین شرکت برای حمل اثاثیه منزل

حتما تجربه این را داشته اید که برای انتخاب مناسب ترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اینترنت جست و جو کنید و سری به انواع سامانه های باربری زده باشید و از این طریق با شرکت های باربری زیادی آشنا شده باشید. لازم به ذکر است که تمام شرکت ها و برابری های آنلاین قابل اطمینان و انتخاب درستی برای شما نخواهد بود. چرا که از این طریق بسیاری از شرکت ها با تبلیغ باربری ارزان بی کیفیت ترین خدمات را ارائه داده و در نهایت مشتری متضرر خواهد بود. برای انتخاب مناسب ترین شرکت حمل اثاثیه منزل به خدماتی که آن شرکت ارائه می دهد و مواردی همچون بیمه باربری، بارنامه، سالهای سابقه در این حرفه توجه نمایید. همچنین برای شناخت بهتر شرکت باربری مورد نظر بهتر است از میزان رضایتمندی مشتریان قبلی آن شرکت و کیفیت خدمات ارائه شده آنها مطلع شوید.

یادداشت اقلام بسته بندی شده

توصیه های طلایی و کارامد در زمینه حمل اثاثیه منزل 

برای داشتن یک اسباب کشی آسان و بدون دردسر در وحله اول تمام مواردی که در فوق به آن اشاره شده را می بایست رعایت کنید . در وحله بعدی به تمام نکاتی که در زیر اشاره می کنیم توجه فرمایید.

وسیله های هر قسمت و هر اتاق را به صورت جداگانه جمع آوری و بسته بندی نمایید. مثلا وسیله های مربوط به اتاق 1 را در کنار وسیله های مربوط به اتاق 2 قرار ندهید. بهتر است برروی هر جعبه بر چسب گذاری شود و به محتویات و محل قرار گیری جعبه اشاره شود.

نکته بعدی داشتن آمار درست از تعداد جعبه ها و محتویات داخل آنها در یه دفترچه یادداشت جداست.

یکی از بهترین کارها در هنگام حمل اثاثیه منزل دور ریختن لوازم اضافی و یا فروختن و اهدا کردن لوازمی است که دیگر به آن نیاز نخواهید داشت . به این ترتیب در جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و جانمایی آنها کمتر به مشکل برخواهید خورد. در صورتی که از دوستان و خانواده خود در امر اسباب کشی منزل کمک گرفتید، برای این که افراد دچار سر در گمی نشوند و سرعت کار بالاتر رود می توانید هر فرد را مسئول یه قسمت و یا اتاق کنید. و آخرین توصیه این است که به هیچ عنوان نظافت منزل جدید و بسته بندی لوازم را در روز اسباب کشی انجام ندهید و حتما این امور را در روز قبل اسباب کشی به اتمام برسانید.